Nivo hrupnosti v notranjosti med vožnjo je zadnja leta postal ena najpomembnejših ločnic za razlikovanje med udobnimi in manj udobnimi avtomobili. Da lahko nek model zvočno zadušijo, je potrebno veliko znanja, a tudi kompromisov. Medtem ko trendi od avtomobilov zahtevajo, da so vse lažji, pa po drugi strani maso zvišuje prav dodatna izolacija med oklepom avtomobila in potniško kabino, poleg tega pretirana uporaba lahkih materialov zaradi fizičnih lastnosti lahko pomeni večji prenos vibracij.
Nad vibracije z zvočnim topom
Pri Harmanu s svojimi audio izdelki tovarniško opremljajo audije, BMW-je, land roverje, mercedes-benze, njegovo "ultra" znamko Mark Levinson je mogoče najti v lexusih. Jasno je torej, da poznajo svoj posel.
Sedaj so napovedali nadgradnjo svojih izdelkov s tehnologijo RNC (Road Nosie Cancelation), ki skrbi za zmanjševanje hrupa s ceste. Bolj kot zvok motorja je v modernih avtomobilih nadležen hrup pnevmatik ter vibracije. RNC deluje s pomočjo posebnih senzorjev, nameščenih po avtomobilski šasiji, ki omogočajo izračunavanje odvisnosti med cestnimi vibracijami in posledičnem hrupom v notranjosti.
Na podlagi izralčunov audio sistem prek zvočnikov na določeni frekvenci ustvarja t. i. proti-valove, ki lahko bistveno nevtralizirajo zvok od zunaj, s čimer je v potniški kabini doseženo precej mirnejše vzdušje.