Po podatkih Sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije je imela znamka vozil MG v Sloveniji v letu 2023 v primerjavi z letom 2022 1412-odstotno rast prodaje novih vozil. V letu 2022 so prvič registrirali 55 novih vozil, lani pa 832, največ bencinskih modelov kompaktnega križanca MG ZS. To je znamko zavihtelo na 19. mesto po prodaji – se ponavlja?
Vodja marketinga in prodaje za blagovno znamko MG v Sloveniji Tilen Hojč je v intervjuju za Žurnal24 lani napovedal, da ima MG v Sloveniji velike načrte, saj želijo v nekaj letih postati eden od petih največjih prodajalcev avtomobilov pri nas. Velike ambicije letijo tudi na račun novih modelov, ki na slovenski trg prihajajo že letos. Med najpomembnejše novosti štejemo model MG3, ki bo uradno razkrit februarja na avtomobilskem salonu v Ženevi. Nemški mediji omenjajo začetno ceno okoli 17 tisoč evrov za bencinski model, ki bo na trgu konkuriral vozilom, kot je renault clio.
Glavnina prodaje bencinski avtomobili, prihajajo novi električni modeli
MG kljub velikemu poudarku na električnih avtih še vedno zagovarja razvoj in prodajo klasičnih bencinskih modelov. "Trenutni načrti lansiranja so usmerjeni zlasti v elektrifikacijo celotne palete vozil. Vseeno pa bodo bencinski motorji še vedno predstavljali največji delež prodaje naših vozil. V prvi polovici leta želimo predstaviti eno izmed naših najpomembnejših lansiranj v celotnem letu, to je naš model MG3, ki bo sprva na voljo v hibridni različici, proti koncu leta pa se nam pridruži tudi bencinska izvedenka," o veliki novosti, ki jo pričakujemo letos pravi Hojč.
Profili kupcev znamke MG v Sloveniji je zelo odvisen od posameznega modela. Primarna cilja skupina pri modelu ZS so ženske (33-50 let) ter mlade družine z otroki. Veliko večino kupcev predstavljajo tudi kupci starejši od 60 let, ki si privoščijo nakup novega vozila, še preden se upokojijo. Pri modelu HS glavnino kupcev predstavljajo predvsem moški, ki so naklonjeni klasičnim tehnologijam, stari med 40 in 65 let. Pri modelu MG4 pa glavnino kupcev predstavljajo moški med 35 do 55 let, ki jih zanima trajnostna mobilnost, nove tehnologije.
Na jesen želijo predstaviti popolnoma novi MG ZS v hibridni različici, kateremu se bo proti koncu leta oziroma v začetku prihodnjega leta pridružil tudi popolnoma novi, bencinsko gnani ZS. Za poletne mesece pa pri znamki MG želijo na slovenske ceste pripeljati tudi popolnoma novi MG HS.
"Vsekakor se bomo držali že dodobra ustaljene in preverjene prakse naslavljanja naših kupcev – ponuditi jim najboljše za njihov denar," zagotavlja Hojč. Električnih novosti bo še več. Proti koncu leta 2024 se začne proizvodnja novega modela MG ZS EV, medtem, čaka se na potrditev naslednika električnega karavana, enako velja za marvel R. Eden vrhuncev leta za znamko MG bo prihod modela MG Cybester, ki bo po zagotovilih Hojča predstavljal pravo malo revolucijo na trgu športnih, električnih vozil. "MG Cybester predstavlja sam vrh naše ponudbe ter tako ponazarja in uteleša vse sposobnosti inženirjev in oblikovalcev podjetja SAIC. Gre za prikaz vsega, kar sama znamka MG ponuja zmore."
Kaj se bo zgodilo s cenami?
Električni karavan MG5 se z marčevsko proizvodnjo ukinja, nakup vozila pa bo še vedno mogoč iz centralne zaloge. "Prve informacije, ki smo jih prejeli, so zelo skope. Vemo, da naslednik modela prihaja in da ne bo prišel v karavanski izvedenki, temveč skoraj zagotovo pod drugim imenom, v drugačni karoserijski obliki," pojasnjuje sogovornik.
S Hojčem smo se dotaknili tudi cenovne politike, saj je MG številne kupce k sebi privabil tudi na račun cenovno ugodnih vstopnih cen svojih modelov. V zadnjih mesecih smo na trgu priča najrazličnejšim akcijam in popustov, Tesla je na primer ponovno znižala cene električnih modelov, zaradi katerih so se morali odzvati tudi pri MG-ju. "Na ponudbe in akcije konkurentov se je vedno treba odzvati v okvirjih zdravega poslovanja. Leto 2024 predstavlja leto konsolidacije za samo znamko MG, kjer želimo ključne modele cenovno repozicionirati, kar bomo s 1. februarjem tudi storili ter ustvariti koncept konstantne prilagoditve glede na zahteve tržišča. Seveda je cilj imeti stabilno cenovno politiko skozi celo leto, smo pa seveda tudi pripravljeni se odzvati na vse zahteve trga," zaključuje sogovornik.
Kitajc je tiho in dela noč in dan,čez nekaj let nam bo on ukazoval,kaj naj delamo,ne živi njihovo gospodarstvo zaman že 5000 let
Nehajte z oglaševanjem kitajcev-največji onesnaževalci planeta,pa še j..e se jim za to...!!
Prihaja čas ko firme menjajo avte v lasti lizing hiš. Na trgu je že in še več bo poplave električnih, cene padajo kot nore! Mercedes EQS je v 3 letih izgubil 50-65% cene, kar je lep pokazatelj ,da jih folk… ...prikaži več ne želi rabljenih... Popularnost električnih pada, kar je odlična novica !