Eno od najmočnejših sporočil letošnjega avtomobilskega salona v Šanghaju so imeli na razstavnem prostoru Lynk & Co, mlade avtomobilske znamke, katere lastnik je kitajski Geely, podjetje, ki je kupil Volva.
Ime Lynk & Co je bilo prvič razkrito lansko jesen v Berlinu, ko so razkrili tudi, da bo to znamka, ki bo dopolnjevala Volvovo ponudbo vozil, z vozili nove znamke pa želijo v avtomobilski svet vpeljati nove, do zdaj še nevidene koncepte poslovanja.
Tudi brezplačen internet in gumb za delitev
S konceptom, označenim pod številko 03, so v Šanghaju napovedali, da bodo za vse svoje modele ponudili doživljenjsko garancijo, pomoč na cesti in brezplačno povezavo z internetom. S tem želijo povsem na glavo obrniti proces nakupa in uporabe avtomobila kot tudi doživetja v vožnji.
Avtomobilist svoja vozila predstavlja kot pametne telefone na kolesih, svoje izdelke pa bodo prodajali strankam neposredno preko interneta oziroma z drugimi alternativnimi metodami, ne pa preko prodajalcev v prodajnih salonih. Kupci bodo lahko z nakupov vozila sklenili tudi naročniško razmerje z medijskimi storitvami Netflix ali Spotify. Vozila bodo imela vgrajen tudi gumb namenjen deljenju ali izposoji vozila v slogu Airbnb.