Primerjalni test. Avtomobila se med seboj resnično razlikujeta le po detajlih, kot so drugačne barve svetil, pozitivno pa presenetita v marsičem. Tako se v 3,6 metra dolgem avtomobilu štirje ne "predolgi" potniki lahko povsem normalno peljejo, saj je medosna razdalja zaradi na skrajne konce postavljenih koles z 2,55 metra dolga, kar pripomore tudi k udobni vožnji na cesti. Vseeno pa v širino zmanjka prostora, kar je posledica vsega 1,58 metra, kolikor pokaže metrska skala
Prtljažnik je uporaben, saj ima na voljo 227 litrov prostora, ob podiranju zadnjih dveh ločenih sedežev pa nastane 860-litrska odprtina. Kar nekaj prostora v prtljažniku zasede torba z energetskim kablom za priključitev na 220-voltno omrežje. Ko bo v Sloveniji zgrajena mreža hitrih polnilnic, bo prav prišla tudi loputa na levi strani avtomobila, kamor gre visokonapetostni kabel in ki omogoča, da je baterija 80-odstotno polna v "vsega" pol ure.
Nekateri se ga ustrašijo
Ob zagonu s ključem (gumb bi bil bolj umesten) se na videz ne zgodi nič in tudi po pritisku na "plin" avtomobil ostane praktično neslišen vse do višjih hitrosti, ko hrup začne povzročati piš zraka in ropot izpod koles. Vsekakor zaradi všečno-nenavadne pojave električna bratca nase lepita poglede, pa tudi kakšen skok vstran je pričakovan, saj zaradi tihega delovanja marsikoga presenetita.
i-MiEV ima navigacijo, iOn klic v sili
Pri upravljanju z energijo je i-MiEV zanimivo nekoliko prednjačil pred Peugeotovim bratcem, saj je imel njegov enostopenjski menjalnik možnost dodatne funkcije B, zaradi katere v aktiviranem načinu avtomobil ob spuščeni stopalki za "plin" bolj zavira, kar ni koristno le za vožnjo navzdol, temveč tudi hitreje polni akumulator. Drugi program je bil C, ki naj bi bil namenjen lagodnejši vožnji brez cukanja zaradi motornega zaviranja, a je v praksi nepotreben.
Cena za najbolj zagrete
Kljub nizkim stroškom uporabe, ničelnim emisijam in mestni uporabnosti bosta i-MiEV in iOn ostala redek gost na slovenskih cestah. V največji meri je za to kriva cena, ki za i-MiEV-a brez doplačil znaša 34.990 evrov evrov, za iOn-a pa 35.340 evrov. Obljubljene državne subvencije naj bi ceni oklestile še za kakšnega tisočaka, vendar to za množičnejši prehod na elektriko še ne bo zadostovalo.
Mitsubishi i-MiEV in peugeot iON
Motor: električni
Baterije: litij-ionske, 16 kWh
Moč: 47 kW med 3.500 in 8.000 vrtljaji na minuto
Navor: 180 Nm med 0 in 2.000 vrtljaji na minuto
Poraba: 0 litra/100 km, 0 gramov CO2/km
Zmogljivosti: 130 km/h (omejenih), 15,9 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.678 x 1.585 x 1.615, medosna razdalja 2.550, prtljažnik (v litrih): 227/860
Varnost (EuroNCAP): ****
Cena: i-MiEV 34.990/36.840 evrov, iON 35.340 EUR