Potem, ko morajo v Parizu lastniki težkih avtomobilov, to so večinoma veliki športni terenci, za parkiranje plačevati veliko več od ostalih vozil, so se za podoben ukrep odločili tudi v valižanski prestolnici Cardiffu.
V Cardiffu sicer posebna tarifa za športne terence ne bo veljala za plačilo kratkotrajnega parkiranja, ampak bodo morali lastniki športnih terencev več plačevati za trajne parkirne dovolilnice za stanovalce. Mestni svet bi rad s tem zmanjšal prometno obremenitev mesta in sprostil parkirne prostore za določene skupine, kot so stanovalci, invalidi in podjetja.
S tem ukrepom se seveda ne strinjajo vsi prizadeti. Valižanski konservativni voditelj Andrew Davies pravi, da bodo mestne oblasti s tem ukrepom nepravično kaznovale tiste, ki vozijo večja vozila. Z njim se strinja tudi vodja sveta Huw Thomas, ki je za BBC povedal, da si postavljajo vprašanje, če bodo morali tisti, ki bi radi pridobili parkirno dovolilnico, res plačati več, če imajo veliko vozilo.
V okviru ukrepa, zaradi katerega določeni stanovalci sploh ne bodo mogli pridobiti parkirne dovolilnice, bodo mesto tudi razdelili v štiri območja, v katerih bodo veljala različna pravila.
V Cardiffu so sicer poskrbeli še za en sporni ukrep. Razmišljajo namreč, da bi omejili izdajo parkirnih dovolilnic študentom. Ukrep, ki gotovo ne bo uveljavljen vsaj do jeseni 2026, že zdaj buri duhove, saj naj bi precej otežil življenje študentom, ki se morajo na svoja predavanja in vaje voziti po vsem mestu.
Saj to je prav, večji avtomobili porabijo več prostora, težji so, pa še eno; če parkira poleg tebe, imaš sigurno udrtino na boku svojega avta ker zaradi svoje širine ne more iz avta, razen da te pač "malo" poboža.
N
V skladu s spomladi sprejeto uredbo bodo morali slovenski lastniki električnih avtov od novega leta naprej ob registraciji ali njenem podaljšanju plačevati letno dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu, ki so jo bili doslej oproščeni.