Avto
16 ogledov

Drugi hibrid toyote za 20 tisočakov

Letos naj bi jih prodali 25, večino s končnico sol v imenu. (Foto: Miha Pečoler)
1/29
Žurnal24 main
Toyota bo po priusu in lexusu RX-450h ponudbo hibridov širila navzdol v C-segment. Auris HSD naj bi kot premierni hibrid zapretil dizlom in jih prekašal z obljubljeno 3,8-litrsko porabo in konkurenčno ceno.

Le malenkosti ga ločijo od ostalih
Na zunaj hibridnega aurisa od ostalih različic loči le malo detajlov, prepoznali ga boste po napisih na boku in modro obarvani znački na maski motorja, ki je prav tako spremenjena. Na boku je razlik še manj, na zadku pa poleg napisov najdemo tudi bolj zajeten spojler.

V notranjosti razlike zajemajo oblazinjenost sedežev in spremenjene merilnike, kjer namesto merilnika vrtljajev najdemo prikazovalnik delovanja hibridnega sklopa, drugačen pa je tudi podaljšek konzole, kjer najdemo iz priusa sposojeno prestavno ročico in tipke, prek katerih voznik narekuje delovanje bencinskega oziroma električnega motorja.    

Baterije okrnijo prtljažnik
Enak priusovemu je tudi hibridni sklop, ki je kombinacija 1,8-litrskega bencinskega agregata s 73 kilovati in 60-kilovatnega električnega. Ta omogoča tudi vožnjo do dveh kilometrov zgolj na elektriko – potem se morajo nikelj-metal-hibridne baterije, ki jih najdemo v zadku, ponovno napolniti. Slednje provizorično zmanjšajo prtljažnik, ki je z 350 litrov skopnel na 279 litrov, bolj kot prostornina pa skrbi njegova nepravilna oblika.

Pogonski sklop, ali bolje rečeno motorja, ponujata tudi tri režime delovanja, kjer EV pomeni izključno ekološko vožnjo, ECO mode med drugim omeji delovanje klimatske naprave, power mode pa izkoristi ves potencial obeh pogonov in poveča odzivnost stopalke za plin za 25 odstotkov. Tovarna obljublja kombinirano porabo 3,8 litra in 89 gramov emisij. To velja le, če je obut v pnevmatike z majhnim kotalnim uporom, sicer poraba naraste za štiri decilitre.


 
Dve (nadpovprečno bogati) opremi, ESC serijsko
Na voljo je v kombinaciji z dvema paketoma opreme, že osnovni pa vsebuje vso varnostno opremo, vključno s kolensko zračno blazino in ESC, med udobnostno opremo pa najdemo dvoobmočno samodejno klimatsko napravo, usnjen volan s tipkami za upravljanje CD-MP3-predvajalnika ter tipko za zagon motorja. Pri paketu sol 15-palčna lita platišča postanejo 17-palčna, dodajo pa tudi tempomat, kamero za vzvratno vožnjo vgrajeno v sredinsko ogledalo, kartični ključ, bluetooth povezavo ter senzor za dež. Na sicer zelo kratkem seznamu doplačil pa najdemo navigacijsko napravo, ki zahteva 1.100 evrov doplačila.



S ceno 20 tisoč konkurenčen dizlom
Cene se začnejo pri 22 tisoč evrih, vključujoč toyotino "subvencijo“, ponujajo jo tudi pri priusu, pa ga lahko do nadaljnjega odpeljete za 20 tisočakov. Za sola z znižano ceno boste odšteli 22.090 evrov. Primerjava predvsem z dizelsko razredno konkurenco pokaže, da je auris HSD s to praktično izenačen, če vključimo še enako opremljenost, pa celo nekaj odstotkov cenejši od podobno močnih dizelskih različic na trgu.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.