GT druge generacije se je Fordu očitno izjemno dobro posrečil, tudi marketinško, saj je za avto v javnosti veljalo ogromno zanimanja, 500 primerkov iz prvih dveh let proizvodnje pa so kupci zdavnaj razgrabili. No, pravzaprav je ključe mednje po posebnem naboru razdelil kar Ford. Da gre za res dober avto, je dokazala tudi dvojna zmaga na sloviti dirki 24 ur Le Mansa v kategoriji GTE Pro.
Sedaj, pred dobavo prvim kupcem, so uradne tudi ostale specifikacije. Serijski ford GT zmore iz svojega 3,5-litrskega biturbo V6 motorja spraviti na plano kar 476 kW (647 KM) in 746 Nm navora, pri čemer je slednjega v 90 odstotkih na voljo pri 3.500 vrtljajih. Za primerjavo, GT je močnejši od porscheja 911 turbo S (426 kW/580 KM) ali lamborghinija huracan (448 kW/610 KM) ter zelo blizu ferrariju 488 GTB (493 kW/670 KM) in mclarnu 675 LT (496 kW/675 KM).
Največja dosežena hitrost GT-ja je 348 km/h, kar je približno tako hitro, kot zmorejo porsche 918 hybrid (345 km/h), lamborghini aventador, mcLaren P1 in ferrari laferrari (vsi 350 km/h).
Video: pet različnih režimov vožnje v fordu GT
Le glede pospeška pri Fordu niso sporočili uradnih številk, zato ostajajo ugibanja, da glede na konkurente zmore sprint do 100 km/h v okoli treh sekundah. Skupna "mokra" masa je sicer 1.360 kilogramov.
Ford GT pa je nekaj posebnega tudi glede cene, saj stane pred obdavčitvijo med 500 in 550 tisoč evri. Za ta denar je skorajda mogoče dobiti ferrarija 488 GTB in mclarna 675 LT. Skupaj.
dezurni@zurnal24.si