Letošnja sezona gorsko hitrostnih dirk za avstrijsko in češko prvenstvo se je začela 1. aprila na znanem dirkališču v Brnu. Razgibana konfiguracija skoraj 6 kilometrske steze, z več kot 70 metrsko višinsko razliko omogoča izvedbo tudi gorskih dirk, ki potekajo na 2,5-kilometrskem odseku. Na sporedu sta bili dve dirki za češki Maverick pokal ter nedeljska dirka za državno prvenstvo Avstrije.
Vladimir Stankovič (T-2 Prokarting Racing), ki bo v letošnji sezoni tekmoval z dirkalnikom Osella PA21 EVO v razredu dvlotrskih prototipov, je v izjemno mrzlem in spremenljivem vremenu na obeh dirkah dosegel izvrsten rezultat. V soboto je končal na drugem mestu, na nedeljski dirki pa je dosegel zmago v češkem Maverick pokalu ter drugo mesto v prvenstvu Avstrije.
V moštvu T-2 Prokarting so z rezultatom izjemno zadovoljni, še posebej ker je to bil prvi test novega dirkalnika s katerim bodo tekmovali v prvenstvu Slovenije, Avstrije in na nekaterih dirkah evropskega prvenstva.
“Zaradi globalnih težav z dobavo dirkalnih pnevmatik pirelli, ki jih nemogoče kupiti, bomo morali v letošnji sezoni presedlati na gume avon. Pri tako kompleksnih dirkalnikih, kot je Osella, to pomeni ogromno sprememb na podvozju in menjalniku, zato smo se odločili prve kilometre in prvo driko odpeljati na starih gumah pirelli. Zato sem z doseženim rezultatom še bolj zadovoljen, še posebej s tistim v dežnih pogojih. Izjemno sem zadovoljen tudi s prvimi občutki v novem dirkalniku, ki ponuja veliko več aerodinamičnega in mehanskega oprejema. Obenem je kar nekaj specifik, ki zahtevajo nekoliko drugačno tehniko vožnje. Pred mano je veliko vozniških izzivov, česar se zelo veselim.” Je povedal Vladimir Stankovič.
Veliko izzivov čaka tudi tehnični del moštva, Igorja Rupnika in Dejana Šobarja, ki se morata dodobra spoznati z novim dirkalnikom.
Naslednja preizkušnja za moštvo T-2 Prokarting Racing je na sporedu konec aprila v avstrijskem Rechbergu, ki bo točkovana za slovensko, avstrisjko in evropsko prvenstvo.