Ecosport je že nekaj časa na prodaj na nekaterih svetovnih trgih, a ga doslej na glavne trge Evrope, tudi v Slovenijo, ni bilo. Razlogi so bili očitni, saj je bil v Indiji izdelovan avto vse prej kot načrtovan po evropskem okusu. Tisti evropski avtomobilistični novinarji, ki so se z njim vozili, so kritizirali za Ford zelo slabo kakovost podvozja in upravljanja, velikansko zunanje rezervno kolo, zaradi česar se zadnja vrata odpirajo bočno, in slabo kakovost notranjosti.
Pri Fordu so kritike očitno vzeli resno, še posebej če imajo kolikor toliko resne namene stopati vštric takim težkokategornikov, kot so renault capture, opel mokka, peugeot 2008 in drugi.
"Evropski" Ecosport ima precej bolj zvočno zatesnjeno notranjost, volanski obroč je nov in z manj gumbi, niso pozabili na nekaj kromastih obrob, najbolje opremljene izvedenke imajo tudi delno usnje.
Podvozje je znižano za 10 milimetrov, veliko njegovih sestavnih delov je novih, servo volan nin ESC sta odslej tunirana za evropske ceste.
In da, znebili so se zadnjega rezervnega kolesa oziroma kupes lahko naroči avto, ki ima le kit za popravilo koles. Zadnja vrata se tako opirajo navzgor.
Rahla sprememba je tudi pri motorjih, saj ima 1,5-litrski dizel nekaj več moči (70 kW/95 KM).
dezurni@zurnal24.si