Josef Kaban sodi med najbolj talentirane oblikovalce avtov svoje generacije, v katero sodijo takšni "mački", kot so Robert Lešnik (Mercedes), Tomas Ingenlath (Volvo), Marc Lichte (Audi), Domagoj Djukec (BMW) ...
46-letni Kaban ima za seboj kar nekaj zrisanih serijskih avtomobilov. Veliko večino svoje kariere je Slovak preživel v koncernu Volkswagen, kjer je pustil svoj pečat na tako različnih avtih, kot sta VW lupo ali bugatti veyron, vmes je bil zelo dejaven pri Audiju. Od leta 2008 je vodil zunanji dizajn pri Škodi in izdatno pripomogel k silovitemu vzponu češke znamke.
Leta 2017 se je odločil za nov korak v karieri in je prestopil k BMW, kjer je nadomestil Karima Habiba kot šef zunanjega oblikovanja. Kaban je s svojo ekipo v tem času izpeljal premiero nove generacije najpomembnejšega BMW modela - serije 3. Marca letos pa je po notranji rošadi prevzel oblikovanje prestiža vseh prestižev - znamko Rolls Royce, na njegovo mesto v BMW pa je bil promoviran Domagoj Djukec.
A znotraj koncerna BMW se v zadnjem času glede oblikovanja, ki ga kot vrhovni šef vodi Adrian van Hooydonk, očitno dogajajo čudne stvari, saj je iz koncerna odšlo že več znanih oblikovalcev (tudi pri znamki MINI so ostali brez šefa Andersa Warminga). Vrstijo se tudi kritike, da je bavarska znamka pri svojih zadnjih modelih izgubila oblikovalski kompas, po katerem je bila vedno znana.
In po vsega šestih mesecih so iz hčerinskega Rolls Roycea sporočili, da se že zahvaljujejo Josefu Kabanu za njegov prispevek, vendar da se je odločil poiskati nove izzive izven koncerna BMW, poroča Automotive News.
Rolls Royce ima sicer trenutno dokaj svežo ponudbo, saj so v zadnjih dveh letih prenovili phantoma in predstavili velikega suva cullinana. Prenovljeni ghost naj bi prišel na ceste prihodnje leto.
dezurni@zurnal24.si
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite >>> www.Bredhot.Com
Hm, pri nas podimo migrante nazaj na Hrvaško, pri BMWju jim pa službo ponudijo, da za naše (najbolj talentirane šoferje) rišejo BMWje.
BMW že vsaj 15 let nima posrečenega dizajna, če bi nosil Romunsko značko, bi ga malokdo kupil... recimo prve enke in trojke iz tistega časa... obup, katastrofa, nedostojno... sedaj pa zanji dizajn maske, ledvička ki se viha na haubo ...… ...prikaži več kot Suzukijev 4x4. Da sem lastnik fabrike, oblikovalcu prste polomim, da ne bi več risal.