Najnovejša oblikovalska študija poimenovana frendzy je četrti korak v okviru oblikovalske strategije Renaulta, ki navdih in smisel najde v ključnih fazah življenjskega cikla. "Ljubezni na prvi pogled", ki jo je izrazil prototip DeZir, je sledilo v oblikovalski študiji captur utelešeno "odkrivanje sveta", nato družinskemu življenju posvečena študija R-space, zdaj pa frendzy ponazarja delo.
Na sovoznikovi strani ni srednjega stebrička, so pa "klasična" in drsna vrata, v katera je vgrajen širok 37-palčen zaslon. To je delovni prostor. Voznikova stran tudi nima srednjega stebrička, ima pa narazen odpirajoča se dvokrilna vrata in predstavlja družinsko okolje. Na obeh straneh, torej v obeh okoljih, je seveda zagotovljen lahek dostop za potnike in tovor. Armaturna plošča je na voznikovi strani oblikovana v duhu futuristične "delovne mize" z videzom stopljene kovine. Organsko in gladko zasnovana armaturna plošča izžareav zeleno svetlobo. Ta svetloba označuje "delovni" način rabe in je skladna z zunanjo osvetlitvijo vozila.
V "družinskem" načinu rabe se zelena osvetlitev spremeni v oranžno, kar v notranjosti ustvari toplejše vzdušje. V preprosto a funkcionalno opremljeni notranjosti prevladuje domačno vzdušje koče in taborjenja, k čemur prispevajo številni leseni deli. Na taborjenje spominjajo tudi sedeži iz pletenega usnja in prenosni pripomočki. Zaradi uporabnosti se platnena streha lahko prilagodi obliki velikih kosov tovora, pritrdišča z magneti v podu omogočajo varno pritrjevanje tovora, prilagodljivi odlagalni in shranjevalni prostori pa olajšujejo delovni vsakdanjik. Enodelna klop zadaj je sklopljiva in se zloži v pod, sovoznikov sedež pa je za povečanje tovornega prostora možno preklopiti naprej. Zahvaljujoč priročno prilagodljivi notranjosti je primeren za potrebe obrtnikov in trgovskih potnikov.
Koncept je zahvaljujoč ergonomičnosti voznikovega prostora v kombinaciji s tabličnim računalnikom BlackBerry® PlayBook™ interaktiven in povezljiv delovni pripomoček. Tablični računalnik, ki ga je nedavno predstavilo podjetje Research In Motion (RIM), je vključen v armaturno ploščo in udejanja zamisel premične pisarne. BlackBerry PlayBook je kompakten (130 x 194 x 10 mm) in zato pristno prenosen, ima 7-palčen na dotik občutljiv zaslon, težak je le 425 gramov, a vendar ponuja odlične zmogljivosti, brskanje po spletu brez omejitev in s podporo Adobe® Flash®, večpredstavnost visoke ločljivosti (HD), napredne varnostne funkcije in takojšnjo pripravljenost za poslovno rabo.
Tabličnik se priklopi na osrednjo konzolo in zagotavlja ergonomičnost upravljanja med vožnjo. Takoj po priklopu postane sestavni del avtomobila in se prilagodi Renaultovemu okolju. Delo z njim je možno nadaljevati tudi po odklopu iz vozila, pri čemer so na voljo vse priznane funkcije tabličnikov BlackBerry PlayBook. Naprava ima pomembno vlogo tudi pri prilagajanju vozila in upravljanja z njim uporabniku, saj med vožnjo in postanki – bodisi v službene ali zasebne namene – krmili zunanji zaslon in na njem prikazuje na primer slike življenja z vozilom brez izpusta (Z.E.), ogled filma, itn.
Senzorji, ki so vgrajeni v prag vsakih vrat, beležijo nakladanje in razkladanje ovojev z mikrovezji RFID (Radio Frequency IDentification), ki imajo shranjene ključne podatke, na primer naslov za dostavo, težo in mere ovoja. To uporabniku zagotavlja samodejno in sprotno vodenje popisa blaga, ki ga prevaža s seboj. Poleg tega lahko trgovski potniki na podlagi teh podatkov samodejno izračunajo ali preračunajo svoje poti.
Na elektriko
Pogonski sklop, ki je vgrajen v koncept, je povsem enak kot ga ima Kangoo Z.E., vendar ima vtičnico za polnjenje baterije tako kot prototip ZOE Preview nameščeno spredaj in skrito pod Renaultovim rombom.
Poglavitna novost, ki jo prinaša je plod poglobljenega proučevanja na področju zvoka. To delo je bilo opravljeno v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje in koordinacijo akustike in glasbe lRCAM.
Električna vozila so tiha, zato je eden velikih izzivov, s katerimi je soočen Renault, prilagoditev njihovega zvoka varnostnim potrebam, še posebno pri majhnih hitrostih. Sodelovanje med Renaultom in IRCAM sega v obdobje, ko so ustvarjali športen zvok za DeZir, ki izraža užitek v vožnji s tem športnim avtomobilom. V primeru frendzyja je bil poglavitni cilj razvoj zvoka, ki bo ustrezal poslanstvu novega vozila: premični pisarni.
Dvojni značaj študije je terjal razvoj širšega razpona zvokov, ki jih je slišati znotraj in zunaj vozila, da bi vsakdo lahko že po zaznanem zvoku prepoznal ali vozilo deluje v načinu delovne ali družinske rabe.