Hibridni audi A3 sportback e-tron in manjši terenec jeep renegade sta si prislužila vseh pet zvezdic, saj ju odlikuje celovita aktivna in pasivna varnostna zasnova, vključno z opcijskim sistemom za samodejno zaviranje.
Testirali so tudi kio soul in sicer v dveh različicah, običajni in električni. Pri prvi gre za medgeneracijsko prenovo in poskus izboljšanja stanja, ki ga je dosegla predhodnica. Preizkuševalci so ji namenili solidne štiri zvezdice, najbolj jo je "tepla" slaba zaščita v primeru bočnega trka. Zanimivo se je nova električna različica soula izkazala bolje in odrasle potnike ščiti celo bolj zanesljivo od prej omenjenega audija. Vseeno je soul EV dosegel štiri zvezdice, saj je precej slabši pri zaščiti pešcev in pri aktivnih asistenčnih pomagalih.
BMW zna s pešci
Posebno pohvalo si je prislužil BMW za svoj sistem aktivne varnosti za pešce. Sistem, ki je del paketa aktivnega opozarjanja in zaviranja city AEB, je na voljo pri seriji 2, električnem i3 in miniju. Sisem deluje s pomočjo kamere v vzvratnem ogledalu, ki med hitrostmi 10 in 60 km/h opozori voznika, ko se avto nevarno približa pešcu. Če voznik ne reagira pravočasno, prične avtomobil samodejno zavirati. Tovrstni sistemi naj bi bil po BMW-jevi študiji sposoben povsen preprečiti desetino vseh nesreč, v katerih so udeleženi pešci.
Očitno ni heca z električarji, saj so prav tako varni ali pa še bolj kot njihovi normalni sorodniki. In to kljub kupu bateri in večji teži. Super rezultat za Audija in Kio. Bi bilo dobro, če objavijo še kateri ima… ...prikaži več realno daljši doseg. Tam bi verjetno za kakšen kilometer zmagala Kia.