Ženevska ampera bo pravzaprav evropska različica chevrolet volta, kar je vidno že iz samega
dizajna. Osnovne razlike se nanašajo na masko motorja in drugačen videz prednjega odbijača, manjše
razlike pa lahko pričakujemo tudi na zadku. V vsakem primeru bo imela ampera prav tako kot volt
štiri vrata in bo namenjena prevozu petih oseb.
Ampero bo poganjal voltec, nova različica GM-ovega E-Flex plug-in hibridnega pogonskega
sklopa, nedavno predstavljenega v Detroitu na študiji cadillacovega modela converj. Spomnimo, da
gre za sistem, ki je sestavljen iz motorja z notranjim izgorevanjem in električnega dela oziroma
motorja in baterije.
Za krajše relacije, do 65 kilometrov, bo ampera uporabljala izključno elektriko iz
litij-ionskih baterij, ki jih je mogoče polniti na standardne hišne vtičnice. Ko se baterije
izpraznijo, delovanje prevzame motor z notranjim izgorevanjem, ki v vlogi generatorja z energijo
oskrbuje električni pogon.
3
ogledov
Evropski volt
General Motors oziroma Opel bo na avtomobilskem salonu v Ženevi premierno predstavil študijo atraktivne limuzine, poimenovane ampera, na električni pogon.