Model 458 italia je del zgodovine, novi se imenuije 488 GTB. Na zunaj je sicer sprememb za nepoznavalce malo, čeprav so ob podrobnejšem pogledu dokaj jasne, veliko novega pa je pod zadnjim motornim pokrovom, saj Ferrari izpolnjuje obljubo, da bodo vsi njegovi modeli kmalu podprti s turbinami ali jih bo poganjal hibridni pogon.
Model 488 GTB ima namesto starega V8 atmosferskega motorja sedaj novega, ki je obdržal postavitev in število valjev, a so mu prostornino zmanjšali za 0,6 litra na 3,9 litra ter dodali še par turbov. Moč je tako konkretno povečana na kar 492 kW (670 KM) pri 8.000 vrtljajih, medtem ko jih je imel 458 "le" 419 kW (570 KM) oziroma 445 kW (605 KM) v različici speciale.
488 pospeši od 0 do 100 km/h v 3,0 sekundah (-0,3), najvišja hitrost je 335 km/h (+10 km/h).