Dolgo se je šušljalo, da Ferrari pripravlja nov model za vrh svoje ponudbe, sedaj je uradno - gre za model monza, ki naj bi bogatim lastnikom zagotavljal prav posebno izkušnjo na cesti, ki bo zelo dober približek tistemu iz dirkalnika F1.
Izdelali jih bodo le 500, na voljo pa bo kot enosed ali dvosed. Navdih za obliko je našel v svoji zgodovini pri barchetta modelih izpred 70 let, medtem ko so za osnovo uporabili svoj zelo čislani aktualni model 812 superfast.
V 4,6 metra dolgo monzo je vgrajen V12 s 6,5 litri prostornine in kar 603 kW (803 KM) moči. Poleg sodi podatek, da je avto težak 1.500 kilogramov. Do 100 km/h 2,9 sekunde, do 200 km/h 7,9 sekunde. Najvišja hitrost je "višja od 300 km/h".
Pri Ferrariju pravijo, da je zunanjost iz kompozitnih materialov in notrajost izdelana na isti način kot dirkalniki F1. Poudarjajo še, da so se pri obliki zavestno odrekli "kompleksnim" prijemom in hkrati napovedujejo, da bodo tudi linije bodočih ferrarijev precej bolj čiste, kot smo jih bili vajeni v zadnjih letih.
Kokpit je zelo minimalističen, pri znamki so zelo ponosni, da jim ni bilo treba vgraditi vetrobranskega stekla, saj so z obliko prednjega dela dosegli, da zračni tok teče maksimalno mimo voznika (in potnika).
Model monza je prvi iz novega Ferrarijevega podrazreda, ki nosi ime "Icona". V prihodnosti naj bi modeli Icona imeli petodstotni delež v prodaji. O ceni monze ni znanega nič uradnega, a naj bi morali povabljeni kupci zanjo plačati blizu vsaj 2,5 milijona evrov.
dezurni@zurnal24.si