Aegea je neposredni naslednik modela linea, do katerega pa kompaktnim limuzinam vse manj naklonjena Zahodna Evropa in Slovenija nista kazali večjih simpatij. Vseeno pa se je Fiat glede na uspehe "budžet" modelov, kot so peugeot 301, citroën C-elysee, chevrolet cruze ali škoda rapid odločil slediti receptu, le da ga bo sedaj še konkretno začinil.
-
Testirajte zapeljivega križanca! Več TUKAJ
Trivolumenska aegea je dolga 4,5 metra, medosna razdalja pa je 2,64 metra, kar je denimo podobno kot pri A3 limuzini ali VW jetti. Postavljen je na Fiatovo platformo, ki si jo deli tudi z modeli 500L in 500X oziroma jeep renegadom.
Aegea pa glede na doslej videno ne deluje kot nizkocenovni model, saj bo avto poleg atraktivnega videza ponujal vse osnovne dobrote, ki se jih pričakuje v avtomobilu letnice 2015 - infotainment Uconnect z bluetooth povezavo in petpalčnim zaslonom, vzvratno kamero, multifunkcijski volan, tempomat ... V prtljažniku je na voljo obsežnih 510 litrov prostora.
Za pogon bodo skrbeli po dva dizelska in dva bencinska motorja z močmi med okoli 60 in 85 kW, vsi naj bi bili zelo varčni, najvarčenjši dizel naj bi normno porabil celo pod 4 litre goriva. Na voljo bo tudi avtomatski menjalnik.
Obula si bo tudi čevlje brava
Aegea je bila predstavljena na salonu v Carigradu, kar je razumljivo, saj jo bodo izdelovali v turški tovarni Tofas (ravno tista, v kateri so v zadnjih dneh stavkali), tudi samo ime poudarja izvor avtomobila. Na prodaj bo proti koncu leta, sčasoma pa naj bi zapeljala na 40 trgov od Evrope do Bližnjega vzhoda in Azije, zato si je mogoče predstavljati, da jo bomo kmalu videli tudi pri nas.
Na ta način namerava Fiat očitno tudi nadomestiti upokojeni model bravo, saj je bil "ljudski" proizvajalec dlje časa brez svojega predstavnika v velikoserijskem C segmentu, karavana pa ni imel celo od leta 2008, ko je prenehal izdelovati stila miltiwagona!
Vmes se je namreč vrhovni šef Sergio Marchionne posvečal predvsem modelom 500, 500L/XL in 500X, ki pa že v osnovi niso namenjeni širokim množicam.