Po letih, ko smo pri Fiatu opazovali in preizkušali le različice modelov z oznako 500 na karoseriji, novi modeli so prihajali le poredko, so zdaj v zaletu. Roadster 124 spider, Fiatova različica mazde mx-5, že mami Američane, novega limuzinskega fiat tipa pravkar testiramo v redakciji, pričakujemo še kombilimuzinsko in karavansko različico tipa. Modelska ofenziva iz Torina se nadaljuje tudi na terenu, saj so prvič do zdaj v Evropi ponudili tudi klasični pick up.
Fiat je namreč pred časom povlekel zanj nevsakdanjo potezo, saj so trgom širom po svetu ponudil pravega pick-upa na principu klasične šasije. Fiat je sicer že izdeloval manjše pickupe, ki jim je prodaja najbolje uspevala v Latinski Ameriki. Fullback je korak naprej proti nissanu navari, fordu rangerju, toyoti hilux ali VW amaroku.
Osnova je L200
Na uveljavljeno in preverjeno platformo so Italijani postavili „nov obraz, žaromete, logotipe in še kakšen detajl bi se našel v potovalni kabini.
Lahek aluminijasti motor, ki mu pomaga turbina
Fullback, ime izvira iz položaja igralca pri ameriškem nogometu, je na voljo z enojno, podaljšano in dvojno kabino. Od tega je odvisna tudi skupna dolžina vozila, medtem, ko medosna razdalja vedno meri tri metre.
Poganja ga Mitsubishijev 2,4-litrski turbodizel (nižjo težo so zagotovili z blokom iz aluminija) v različicah s 113 kilovatov moči (154 KM) in s 380 Nm navora in z močjo 133 kilovatov (181 KM) s 430 Nm navora. Ob ročnem šeststopenjskem menjalnki je na izbiro še samodejni petstopenjsk menjalnik, ki ponuja možnost prestavljanja s pomočjo obvolanskih naperk.
Na izbiro je s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa. Vsekolesni pogon deluje na tri načine, pri povsem običajni vožnji po asfaltu se moč prenaša le na zadnji kolesni par (H2), na splozkem terenu se navor prenaša na vsa štiri kolesa do hitrosti 100 km/h (4H), na terenu voznik vklopi sistem 4HLc (pri opremi GLX), ki s pomočjo zapore sredinskega diferenciala pa navor sproti v zahtevni situaciji na terenu razporedi med prednji in zadnji kolesi. Četrti način (4LLc) ima zaporo zadnjega diferenciala in možnost vklopa nizkih prestavnih razmerij, za obvladovanje najzahtevnejših terenskih nalog.
Voznik se lahko zanese na elektroniko
Na voljo je tudi nekaj asistenčnih sistemov za pomoč vozniku, na primer sistem na opozarjanje ob menjavi voznega pasu, TSA sistem izboljša stabilnost med vleko prikolice, ima lahko kamero za vzvratno vožnjo
Cene za fiat fullback 2,4D se začnejo pri 24.490 evrih, za različico s štirikolesnim pogonom je treba odšteti vsaj 25.490 evrov.
grega.prebil@zurnal24.si
Citiram:"Fullback je Fiatov prvi PRAVI pickup v Evropi" - da ne počim od smeha...
No, pa so vseeno (potiho sem upal, da ne) spravili na cesto to bruharijo od avta (namenoma nisem napisal pick-up). Čisto povprečen japonskoliki zmazek. Začuda ni keson v obliki krogle. Dodaš še ene par 10 metrov debelih krom cevi v… ...prikaži več keson, pa je to čista zmaga. Seveda ga bodo po "moparjevo" ponudili izključno z bencinskimi V8 motorji, ha ha. Vsaj napis mopar naj odstranijo, za boljše vzdušje, Mopar pomeni vse kaj drugega kot ta "wanna be" pick-up.P.S. Pa kaj naj bi pomenilo ime Fullback? Po italijansko full size? Ojoj ojoj....