Sedma generacija fieste je konkretno večja od aktualnega modela (točnih podatkov niso razkrili), kar pomeni več prostora v potniški kabini in več prostora v prtljažniku.
Narejena je na Fordovi globalni platformi B, s čimer so pri Fordu privarčevali toliko denarja na raziskavah in razvoju, da so lahko denar porabili za izboljšave področij, kjer fiesta v primerjavi s konkurenco do sedaj ni blestela - to so kakovost materialov v notranjosti in raznorazni napredni sistemi.
Materiali v notranjosti so prijetnejši na otip, so mehkejši in zamenjujejo trdo plastiko. Novost je tudi panoramska streha, kupci bodo imeli možnost izbire premium audio sistema.
15 aktivnih varnostnih pomagal
Fiesta je po novem dobila najnovejši multimedijski sistem SYNC 3 (pred kratkim smo ga preizkusili v prenovljeni kugi), na vrhu sredinskega dela armaturne plošče je 8-palčni zaslon na dotik, zaradi katerega so se lahko znebili kar 20 gumbov oziroma stikal. Dobila je kar 15 aktivnih sistemov za pomoč vozniku. Najbolj izpostavljen je sistem, ki prepoznava objekte 130 metrov pred vozilom, sistem pa po potrebi, če tega voznik ne stori sam, avtomatsko zavira v kritični situaciji.
Zdaj ima tudi prilagodljivi radarski tempomat, sistem za opozarjanje na prečni promet, parkirnega pomočnika, satelitsko navigacijo, sistem na opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov …
Trivaljni in štirivalji motorji
Motorno paleto predstavljajo trivaljni in štirivaljni motorji, vključno z večkrat nagrajenim 1,0-litrskim ecoboost turbobencinskim trivaljnim motorjem, ki bo srce ponudbe na bencinski strani. V ponudbi bodo seveda tudi TDCI dizelski motorji, kot tudi powershift dvosklopčni samodejni menjalnik.
Ford bo spet ponudil športno verzijo fieste ST, zaenkrat pa se še ne ve, ali bo obdržala 1,6-litrski motor, ali ga bo morda nadomestil 1,0-litrski motor, kot krožijo nekatere govorice.
Ne glede na odločitev konkurence (renault clio), da ne ponudi trivratne izvedenke, bo fiesta v sedmi generaciji na voljo s tremi ali petimi vrati. S tem, ko so povečali dimenzije in prostornost fieste, so pri Fordu sprostili mesto za novi in cenejši ka+.
Po predstavitvi so tudi že zaokrožile govorice, da naj bi Ford predstavil še nekatere svoje druge modele v proterenski različici.