Avto
5654 ogledov

Kuga še nikoli tako sposobna (in lepa)

Ford kuga
1/20
Ford
Ford je močno prenovil enega svojih ključnih modelov. Kuga ni dobila le svežega videza, temveč tudi dodatno tehnologijo , opremo in prenovo pri motorjih.

Model kuga je za Ford izrednega pomena, prodajne številke tretje generacije suva so visoke. Še dodaten pritisk so ustvarile razmere krčenja modelske ponudbe, saj se iz Fordovih salonov poslavljata družinska modela S-max in galaxy. 

Ford je zdaj predstavil močno osveženo kugo, ki so ji med drugim namenili tudi vlogo modela za mehek prehod v dobo le še baterijskih modelov.

Najbolj opazne so seveda spremembe pri videzu, nos avta z masko in svetili so naredili bolj mehkega in elegantnega, nekaj manjših sprememb je tudi zadaj. Med drugim je zdaj na strehi dvojna "shark" antena, kar priča o tem, da avto stalno komunicira s svetom. 

Ford kuga | Avtor: Ford Ford
Ford kuga | Avtor: Ford Ford

Poleg klasičnih različic je prvič pri kugi zdaj na voljo tudi oprema active, ki je bolj robustnega videza, z mrežasto motorno masko in dodatno zaščito spodnjega dela. Active je tudi nekoliko višje dvignjen od tal, morebitnim izletom na slabše terene je prilagojena tudi elektronika.

V notranjosti je novost 13,2-palčni sredinski zaslon, s katerim so pri Fordu naslovili eno večjih kritik sedanje kuge. Fizičnih gumbov je manj, v ozadju teče Sync 4 tehnologija, ki izkorišča stalno 5G povezavo z zunanjim svetom za natančnejšo navigacijo ali dodatne funkcionalnosti glede nadzora nad vozilom. Tako lahko v primeru vleke prikolice voznik vnese skupne zunanje mere, navigacija pa temu primerno prilagodi predlagano pot. Seveda so logične posodobitve po zraku, tudi Apple Car Play in Android Auto ne potrebujeta več žice.

Ford kuga | Avtor: Ford Ford
Ford kuga | Avtor: Ford Ford

Vozniku pomagajo najnovejši asistenčni sistemi, prilagodljivi tempomat na primer hitrost prilagaja pri približevanju ovinkom ali križiščem, parkiranje olajša 360-stopinjski pogled kamer. Standardne so polne LED glavne luči, med doplačili so matrične.

Notranjost ostaja funkcionalna, zadnja sedežna klop se lahko premika vzdolžno in s tem poveča prostor za noge ali prtljago. 

Pri motorjih so ohranili paleto bencinskega 1,5-litrskega vstopnega motorja, hibridno različico s štirikolesnim pogonom in priključnega hibrida. Obema elektrificiranima kugama so zaradi novega menjalnika povečali največjo vlečno maso, ki zdaj znaša konkretnih 2.100 kilogramov in naj bi bila boljša od vseh tekmecev.

Kugo izdelujejo v tovarni v španski Valenciji. Prodaja prenovljene verzije bo stekla zelo hitro.

Ford kuga | Avtor: Ford Ford
Ford kuga | Avtor: Ford Ford
Ford kuga | Avtor: Ford Ford
Ford kuga | Avtor: Ford Ford

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice