Nova generacije kuge, ki so jo pri Fordu uradno razkrili, bo na voljo kot priključni hibrid (plug-in), polni hibrid, blagi hibrid kot tudi z bencinskim in dizelskimi motorji, je sporočilo Forda s premiernega razkritja. Presenečenje je, da bo Ford veliki SUV explorer s sedmimi sedeži, ki ga proizvajajo v ZDA, uvažal tudi v Evropo, a bo na voljo le kot priključni hibrid, ki ga v ZDA sploh ne ponujajo.
Explorer bo najbolj prestižen Fordov model v Evropi, je dejal šef prodaje in marketinga znamke Ford v Evropi Roelant de Waard in bo neuradno stal okoli 70 tisoč evrov, piše Automotive News Europe, ki se sklicuje na vire znotraj podjetja.
Vseeno je najbolj pomembna novost nova kuga. Ob bolj modernem videzu in novih pogonskih možnostih je poudarek pri novem SUV na tehnološki naprednosti, prostornosti v kabini in prtljažniku, Ford pa želi tudi v razred športnih terencev vnesti več dinamike. Kuga je sicer najbolje prodajani Fordov SUV v Evropi. Na leto jih prodajo več kot 150 tisoč.
Kuga prostornejša in bolj pametna
Nova generacija kuge je postavljena na novo C2 platformo, ki je omogočila za dva centimetra večjo medosno razdaljo, kar za potnike na zadnji klopi, ki bo lahko tudi ogrevana, prinaša za 3,5 centimetra več prostora za noge, prtljažnik pa je obilnejši za 67 litrov. Zadnja sedežna klop je tudi vzdolžno pomična. Vozilo je v primerjavi z aktualnim daljše za 8,9 centimetra, širše za 4,4 centimetra in nižje za dva centimetra.
V kabini je 12,3-palčni digitalni zaslon, ki je del najnovejšega multimedijskega sistema SYNC 3. Ne manjkajo niti projekcijski (head-up) zaslon, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za prepoznavanje pešcev in kolesarjev, prilagodljivi tempomat, pametni pomočnik pri parkiranju, zadnja kamera, sistem zadrževanja vozila na voznem pasu, vsi moderni sistemi povezljivosti, ... Torej vse, kar smo videli že pri novem focusu, tudi zmogljivi audio sistem proizvajalca B & O.
Ford bo kupcem ponudil tri nivoje opreme, titanium, športni ST-Line in prestižni vignale. Možno bo izbirati med 12 barvami zunanjosti, platišča so velikosti od 17- do 19-palcev.
Tri elektrificirane različice
Kot smo zapisali na začetku, bo kuga ob bencinskih in dizelskih modelih na voljo tudi v treh hibridnih različicah. Kuga plug-in hybrid kombinira 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor s skupno 168 kilovatov moči (225 KM). Energija je skladiščena v litij-ionskih baterijah s kapaciteto 14,4 kWh. V tovarni navajajo povprečno porabo bencina 1,2 l/100 km, zgolj na elektriko pa je avtomobil zmožen prevoziti pot v dolžini 50 kilometrov.
Sledi kuga hybrid, ki prav tako kombinira 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor, podatki o litij-ionski bateriji še niso znani. Tovarniška poraba goriva je 5,6 l/100 kilometrov, emisije CO2 pa 130 gramov na prevoženi kilometer. Na evropski trg prihaja prihodnje leto, na voljo bo s pogonom spredaj in tudi Fordovim Intelligent All-Wheel Drive pogonom na vsa štiri kolesa.
Kuga pa bo na voljo tudi kot blagi (mild) hibrid, imenovala se bo kuga EcoBlue hybrid. Za pogon skrbi 2,0-litrski dizelski motor s 110 kilovatov moči (150 KM) in 48V električni sistem (poraba goriva je 5,0 l/100 km, emisije CO2 pa 132 g/km).
Ford puma se vrača kot SUV
Ford je na uradni evropski predstavitvi za trenutek pokazal tudi svoj povsem novi SUV, ki nosi znano ime - puma, ki je bil Fordov kupe in iz leta 1997 (proizvajali so ga do leta 2002). To bo Fordov tekmec modelom kot so T-roc, seat arona, hyundai kona, piše Autocar. Puma bo s 4,2 metra dolžine umeščena med SUV modela ecosport in kuga, proizvajali pa naj bi jo v Romuniji.
Kar zadeva klasično ponudbo, bodo na voljo dizelski motorji 1,5 EcoBlue z 88 kilovatov moči (120 KM) in 2,0 EcoBlue s 142 kilovatov moči (190 KM), ki bo na voljo tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, kot tudi bencinskim motorjem 1,5 EcoBoost v dveh različicah, z močjo 88 kilovatov (120 KM) in 110 kilovatov (150 KM).