Ford električno zgodbo začenja s presenečenjem, povsem električnim mustangom mach-e. Presenečenje je še toliko večje, saj je električni mustang pravzaprav križanec z dizajnom navdahnjenim z ikoničnim modelom, ki buri moško domišljijo po vsem svetu že več kot pol stoletja.
Mustang mach-e je izdelan na novi arhitekturi, ima litij-ionske baterije s kapaciteto 75,7 ali 98,8 kWh in bo na voljo s pogonom na zadnji kolesi in na vsa štiri kolesa ter tudi v različno zmogljivih različicah. Odvisno od moči je avtonomija vozila z enim polnjenjem baterije od 338 kilometrov do 483 kilometrov, oziroma do 600 kilometrov z večjim paketom baterij, pri Fordu pa so najavili, da bo možno baterijo do 80 odstotkov napolniti v 38 minutah. Seveda na hitri polnilnici.
Digitalizacija
V notranjosti pozornost privlači povsem nova, 10-2-palčna digitalna instrumentalna plošča, tablični 15,5-palčni zaslon multimedijskega sistema, pri Bang & Olufsen so dodali zmogljiv audio sistem z 10 zvočniki, ima tudi panoramsko stekleno streho, ambientalno osvetlitev ogrevan volan in prednja sedeža, aluminijaste stopalke ... Akumulator je nameščen pod tlemi med obema osema.
Prostornina prtljažnika je zadaj 402 litrov oziroma 1420 litrov s podrtimi sedeži, tudi spredaj je prostora za 136 litrov, kamor lahko odložimo dodaten kovček ali hladilno skrinjo.
S pogonom na zadnji kolesi prihaja elektromotor moči 190 kW/259 KM in 565 Nm navora. Pospešek od 0 do 100 km/h je nekaj več kot 6 sekund, doseg pa 370 kilometrov. Različica s pogonom na vsa štiri kolesa od 0 do 100 km/h pospeši v 5,5 sekunde (avtonomija je 338 kilometrov).
Sledijo še različice z 210 kW/286 KM in 414 Nm navora, 210 kW/286KS in 414 Nm ter na vrhu različico z 248 kW/338KM in 565 Nm navora. Leta 2021 naj bi sledila še različica GT s 342 kW/465KM in 830 Nm ter pospeškom z mirovanja do 100 km/h v okoli 3,5 sekunde. GT bo imel karakteristike podobne porscheju 911 GTS.
Ford z električnim križancem odgovarja na izzive, ki jih je postavila Tesla, pa tudi General Motors in drugi, ki so na trg poslali električnega SUV z dolgim dosegom. Pri Fordu so ob predstavitvi dejali, da so se že pred razvojem poglobili v EV modele, tudi konkurentov in bodo skupaj z električnimi vozili ponudili celovito strategijo EV, ki vključuje tako razvoj mreže za polnjenje e-vozil kot servisne storitve.
"Od tega vozila zahtevamo veliko," je ob premieri dejal Paul Johnston, zadolžen za arhitekturo vozila. "To je električno vozilo in je mustang," dodaja.
Odločitev o proizvodnji električnega križanca je bila sprejeta kmalu po ustoličenju generalnega direktorja Jima Hacketta leta 2017. Oblikovalci so se odločili, da bodo izdelali vozilo, ki ga bo navdahnil mustang. Ker se povpraševanje po športnih kupejih zmanjšuje tudi v ZDA, so se odločili, da bo križanec. Mach-e je prvi križanec mustang in prvi mustang s pogonom na vsa kolesa. Izdelovali ga bodo v Mehiki, v tovarni avtomobilov proizvajalca Cuautitlan, kjer so nekoč proizvajali fiesto.