Avto nima prav veliko skupnega z istoimenskim modelom, predstavljenim leta 2003 ob 100. obletnici znamke. Tokratni namen je po besedah vodilnih v ameriškem gigantu spomin na 50. obletnico zmage v Le Mansu, ko je Fordov avto končal nadvlado Ferarrija in pričel dobo zelo uspešne
V športnem avtu, ki so ga izdelali s pomočjo izkušenj na vztrajnostnih dirkah, se vrti sredinsko umeščen novi V6 motor s 3,5-litrskim ecoboost (turbina) motorjem, ki je spojen z dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom in naj bi ponujal "prek 600 konjskih moči" (450 kW) . Pogon je speljan na zadnji par koles, v tovarni pa obljubljajo enega najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta. V to so prepričani zaradi izdatne uporabe obgljikovih vlake in aluminija.
Avto ima tehnologijo aktivne aerodinamike, kar pomeni, da se zadnji spojler dviguje ali spušča, vanj pa so že vgradili pred kratkim predstavljeni SYNC tretje generacije za nadzor nad funkcijami vozila.
-
Več o novostih iz Detroita TUKAJ
V dvosedežniku je sicer vse podvrženo športnemu občutku, med drugim so nastavljive tudi stopalke, volan je v obliki krmil iz F1, instrumenti so v celoti digitalni in se na njih lahko prilagaja prikaz podatkov o delovanju avtomoiblskih sistemov, denimo ko je avto na pisti.