S-max je bil za Forda izredno uspešen avtomobil. Enoprostorec je žel uspehe med kupci in kritiki, prvi so cenili njegovo prostornost, drugi za razred izjemne vozne lastnosti. Po prodaji ga je v Evropi prekašal le VW touran. Sedaj je čas za nadaljevanje zgodbe.
Dobil dodatna sedeža in kup tehnologije
Ford je pred pariškim avtosalonom razkril prve fotografije, kasneje pa tudi podrobnosti.
S-max, postavljen na platformo novega mondea, govori oster oblikovalski jezik tako znotraj kot navzven, čeprav je jasna oblikovna kontinuiteta s predhodnikom, v primerjavi s katerim se ni nič podaljšal. Spredaj režijo široka "aston martinova" usta, številne so poudarjene linije vzdolž vozila in ob prehodu v prednji ter zadnji del, zadnja svetila svetijo z LED svetlobo.
V primerjavi s predhodnikom ima S-max na željo kupca dva dodana sedeža, prav tako pa se bodo odslej sedeži v drugi in tretji vrsti lahko zlagali s pomočjo elektrike, kar je novost v razredu. Elektrika lahko poganja tudi zadnja vrata, nastavljanje volanskega obroča in male ventilatorje hlajenih sedežev, ki bodo lahko tudi masirali.
S-max bo imel kot prvi ford dve novi tehnologiji - prva je sistem progresivno delujočega volana, druga pa LED glavni žarometi.
S-max bo bogatejši tudi za novega aktivnega parkirnega asistenta, ki bo prepoznaval bočni promet, sistem za preprečevanje nenadzorovanega prehajanja pasov ter za samodejno zaviranje v sili. Stranski mehovi bodo varovali tudi v drugi vrsti, nova je različica SYNC sistema povezljivosti.
Tudi novi trivaljnik
Ford pravi, da bodo avto gnali novi 1,5-litrski trivaljnik (118 kW/150 KM) in 2,0-litrski štirivaljnik med bencinarji (177 kW/240 KM), ter tri različice dizelskega 2,0 motorja (od 87 kW/120 KM do 130 kW/180 KM). Opcijsko bo na voljo šeststopenjski avtomatski menjalnik z dvema sklopkama. S-max bo voljo tudi s štirikolesnim pogonom, pa tudi v posebni luksuzni izvedenki vignale.
Ford bo sicer v Pariz pripeljal tudi medgeneracijsko obnovljena C-maxa in grand C-maxa.