Kot smo že pisali iz razkritja novega renault clia, je oblika veliko presenečenje. Novi clio je dobil novo zasnovo in široko paleto pogonskih sklopov, vključno s "polnim hibridom", ki ponuja "najboljše iz obeh svetov" glede zmogljivosti (+15 KM, +22 Nm navora in pospešek od 0 do 100 km/h v 8,3 sekunde).
Bili smo na razkritju novega clia. To so naši prvi vtisi.
Ima tudi do 29 sistemov za pomoč vozniku, pametni tempomat in vgrajen Google. V Franciji je na voljo v poenostavljeni ponudbi s tremi nivoji opreme in še posebej bogato opremo že od osnovnega nivoja naprej. Sami Francozi so na predstavitvi poudarili, da clio res nastopa v B avtomobilskem segmentu, a da je tehnološko konkurenčen vozilom C razreda.
Zakaj so se avtomobili podražili. Na razkritju clia smo se pogovarjali z vodjo prodaje pri Renaultu.
Osnovni nivo opreme evolution vključuje tehnologije, kot so: prilagodljivi tempomat, opozorilo na voznikovo nepozornost, samodejna parkirna zavora, 10,1-palčni osrednji zaslon itd. Naslednja raven v hierarhiji opreme je techno, najvišji nivo opreme pa se imenuje esprit alpin.
Novi renault clio bo v osnovni različici v Franciji stal 19.900 evrov, kar kaže na pripravljenost francoskega podjetja, da se vključi v konkurenco modelov, ki stanejo manj kot 20.000 evrov. Slovenske cene bodo znane na začetku novembra.
Na Žurnal24 bomo novega clia prvič vozili sredi novembra, ko bomo zapisali tudi prve dinamične vtise.
dezurni@styria-media.si
Pogrešam pa informacijo za izboljšanje kvalitete. Predvsem multimedije in podpornih sistemov. Že 3 leta vozimo Cliota na uradni servis, še dobro da ga popravljajo pod garancijo, ker v tem času težav še vedno niso popravili oz. odpravili.
Predrago, lahko ima tudi 1000 pomočnikov, kateri niso vredni za pol p.m.