Tehnologija se imenuje "360 virtual urban windscreen" in vozniku omogoča, da vidi tudi tiste del vozila pred seboj, ali ob strani, ki ga sicer zakrivajo stebrički avtomobila. Slednji niso izginili iz avtomobila, pač pa voznik vidi skozi stebričke s pomočjo kamer na vozilu, ki sliko dogajanja projicirajo na vsakem izmed A in B stebričkov v vozilu.
Na prisotnost pešcev in kolesarjev je voznik opozorjen z alarmom, ki pešca in kolesarja obarva na head-up zaslonu. Ko voznik zavija in pogleda preko rame, se na B stebričku aktivira zaslon, ki razkriva mrtvi kot.
Sledite navideznemu avtomobilu
Nov sistem je povezan tudi z navigacijo, ki so jo nadgradili tako, da se na vetrobranskem steklu vozniku prikaže navidezni avto, kateremu sledi, kot bi sledil vozilu pred seboj. To pomeni, da mu ni potrebno pogleda umikati na ekran in opazovati sliko ter poslušati napotke navigacije, kam zaviti in čez koliko metrov.
Mah, prej mi izgleda distrakcija kot nekaj koristnega.