Vizualno se GT-R ne razlikuje od prejšnjega modelnega leta, so pa novosti pri 3.8-litrskem V6 motorju, kjer je dodanih 14 kilovatov (20 KM) moči, tako da jih je sedaj skupaj že 404 kW (550 KM). Navora je sedaj 632 Nm, motor je bolj odziven že v nižjih vrtljajih. Inženirji poudarjajo podatek, da jim je povprečno porabo uspelo znižati za cela dva decilitra na 11,8 litra na 100 kilometrov.
Nekaj dodelave sta bila deležna menjalnik in podvozje, zadnji diferencial sedaj ne glede na izvedenko izvira iz dirkališč.
Kupci so deležni več udobja, saj sta že standardna kamera za vzvratno vožnjo in Bosejev sistem nizkotoncev Precision Sound System. Da gre za novo modelno leto, izdaja modra svetloba na merilnikih.
Novost je tudi izvedenka TRACK PACK, ki je še dodatno prilagojena za vožnjo po dirkališčih, zato je zgubila nekaj kilogramov.
Na prvih testiranjih na Nürburgringu je bil novi GT-R za dve sekundi hitrejši od prejšnjega letnika, (7:24,22), vendar pa njihov vodilni inženir Kazutoshi Mizuno trdi, da se lahko godzilla spusti pod znamko sedmih mnut in 20 sekund.
V Evropi bo GT-R 2012 na prodaj januarja.