Volkswagen bo vendarle ohranil ime golf tudi pri električnem modelu in mu namenil vlogo cenovno vstopnega modela.
Če držijo navedbe sicer dobro informiranega britanskega medija Autocar, potem so se nove glave pri Volkswagnu odločile storiti korak nazaj. Kot je znano, znamko Volkswagen od lanskega poletja vodi Thomas Schäfer, medtem ko je vodstvo celotnega istoimenskega koncerna malo za njim vzel v roke Oliver Blume.
Sveži pristop se kaže v informaciji, da bodo pri znamki kljub vsemu obdržali ime za model golf tudi ob prehodu na baterijske modele. Tako naj bi se po internih usklajevanjih namreč odločili imenovati model, ki so ga doslej napovedali kot ID.2. Golfu bo torej znova namenjena vloga vstopnega modela za množice, le da zdaj v povsem novih okoliščinah.
Še pred prihodom ID.golfa, kot naj bi mu bilo ime, bo še letos predstavljena posodobljena zdajšnja generacija klasičnega golfa.
Zaradi načrtovane oblike padla velika glava
Sprva se je ugibalo, ali bodo v golfa preimenovali zdajšnjega ID.3, a so se na koncu odločili drugače. Novi model, ki naj bi se imenoval ID.golf, prihaja v prodajo leta 2025, že čez nekaj tednov pa bodo pokazali koncept, po katerem se bo močno zgledoval.
Prav sprva načrtovana oblika tega koncepta, ki mu je bilo ime ID.life, je bila v zadnjih mesecih zelo na tapeti, saj novi šef Schäfer ni bil zadovoljen s predstavljeno obliko ekipe Josefa Kabana.
Znameniti oblikovalec se je zato moral posloviti z odgovornega mesta, vodja oblikovalcev pri znamki pa je prevzel Andreas Mindt, ki se je takoj lotil preoblikovanja oblike za novi mestni baterijski avto. Kaj jim je uspelo narediti, bodo pokazali kmalu.
Prostoren, lahek, zmogljiv
Prihodnji golf bo torej dobil vlogo nekoliko manjšega avtomobila, ki pa bo tehnično zelo napreden, pravijo viri znotraj proizvajalca. Kot prvi model Volkswagna bo postavljen na izboljšano platformo MEB Plus, ki bo uporabljala nove litij-železo-fosfatne baterijske celice v obliki prizme. Nova tehnologija bo med drugim omogočila polnilno moč z 200 kW.
ID.golf bo po informacijah Autocarja dolg okoli 4,25 metra. To pomeni, da bo krajši od zdajšnje osme generacije golfa, a bo po drugi strani znotraj prostornejši zaradi kratkega nosu in ravnega dna. Imel bo pet sedežev. Menda naj bi pri njem prepoznali precej elementov, ki jih je uvedla četrta generacija golfa.
Avto bo relativno lahek z maso med 1.600 in 1.700 kilogrami. Vsaj na začetku ga bo gnal samo en elektromotor in sicer na prednji pogon. Nova platforma bo sicer omogočala tudi štirikolesni pogon z dvema elektromotorjema.
Zelo pomemben dejavnik pri novem električnem golfu bo cena, ki se bo po pisanju Autocarja začela pri 22.500 evrih.
Lahko že pozabite na GTX, vrača se GTI
V povezavi z usodo golfa se je zgodil še en velik zasuk v dosedanjih smernicah. Volkswagen bo namreč ukinil športno oznako GTX, ki je bila rezervirana za najmočnejše baterijske modele.
Autocar piše, da je odločitev že padla in da se tudi v dobi baterijskih vozil vrača znamenita oznaka GTI.
"Bo razmeroma lahek, 1600 do 1700 kg". Delajo se norca, toliko vaga moj Audi Avant 6, 3.0 tdi, z enim tankom pa naredim 1000 km. To z elektriko je največja brca v temo v zgodovini avtov
Včeraj gor, danes dol! Ga ne kupim nikoli!
naredili bodo sto in eo zvedenko, cena zaradi te manufakturne izdelave pa bo nižja. in potem je svizec nehal zavijat čokolade inšelk psihiatru.