Srce golfa z odprto streho je 2,0-litrski motor z močjo 155 kW (210 KM), ki je novost za kabriolet. Na voljo sta dve kombinaciji motorja in menjalnika: s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali s 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG, ki omogoča hitro prestavljanje.
Serijsko je golf GTI cabriolet opremljen z elektronsko zaporo diferenciala XDS na sprednji premi, ki zagotavlja optimalno vlečno silo, povečano dinamiko in vozno stabilnost in s tem poudarjeno športne vozne zmogljivosti. Dinamično celostno podobo zaokrožajo 17-palčna aluminijasta platišča Denver (opcijsko so na voljo 18-palčna platišča Detroit) in nov difuzor s kromiranima izpušnima cevema.
Slečen v devetih sekundah
Štirisedežnik zmore od 0 do 100 km/h pospešiti v 7,3 sekunde, najvišja hitrost je 237 km/h z menjalnikom DSG dva kilometra na uro manj. Kombinirana poraba goriva je po tovarniških meritvah 7,6 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpusti CO2 pa 177 g/km, v primeru DSG menjalnika pa 180 g/km.
Tako kot pri standardnem golfu cabriolet se tudi v primeru GTI električno hidravlična streha odpre v devetih sekundah, voznik pa jo lahko odpre med vožnjo do hitrosti 30 km/h. V Nemčiji se bodo cene začele pri 31.350 evrih.