Na salonu v Čikagu so pri koncernu te dni pokazali še tri močne različice golfa šeste generacije, s katerimi bodo dokončno zaprli to poglavje zgodovine svojega najpomembnejšega modela.
Za nostalgike in tiste, ki nočejo čakati na prihod sedme generacije GTI-ja, je tako za minimalna doplačila na voljo 2.000 primerkov GTI Wolfsburg Edition s posebnimi litimi platišči, golf kroglico na ročici menjalnika in nekaj drugimi ambientalnimi triki. Drugi posebni GTI se menuje GTI Drivers edition, ki jih bodo izdelali 3.000, od običajnega GTI-ja pa se za nekaj stotakov vložka več razlikuje po delno usnjenih sedežih in malce drugačni notranjosti, med drugim pa kupec dobi tudi "certifikat avtentičnosti" in čepico z znakom GTI.
Za veliki finale pa skrbi serijska kabrioletna različica golfa R, ki so jo kot koncept prikazali na srečanju ob Vrbskem jezeru že pred dvema letoma. Gre za prvi R kabriolet, za katerega pogon še vedno skrbi dvolitrski petvaljni bencinar, ki pa je z 195 kW (265 KM) nekoliko šibkejši kot v čisti R izvedenki. Prav tako nima štirikolesnega pogona, ima pa serijski DSG menjalnik. Mehka streha se s pritiskom na gumb pospravi v 9,5 sekunde, za raztegovanje potrebuje sekundo in pol več, vse to pa je mogoče storiti pri hitrostih do 29 km/h.
V Nemčiji bo avtomobil na voljo spomladi za 43.325 evrov.