Pri JATO Dynamics so objavili rezultate prodaje, oziroma števila registracij novih vozil v Evropi v letu 2015. Prodaja vozil v Evropi je zrasla za 9,3 odstotke, SUV vozila pa so še vedno krepko zelenih številkah. V letu 2015 so Evropejci največ kupovali prav športne terence in križance.
Skoraj vsak četrti novi registrirani avtomobil v Evropi je bil SUV. Prodali so jih 3,2 milijona, kar pomeni 22,49 odstotni tržni delež. Sledi segment B, najbolj viden predstavnik pri nas je renault clio, z 21,99 odstotnim deležem, tretji po prodaji je golfov C razred kompaktnih avtomobilov z 20,61 odstotnim tržnim deležem.
V Sloveniji na prvem mestu mala kompaktna vozila
Rast SUV segmenta gre pripisati na račun prodaje malih SUV vozil ali križancev, ki beležijo kar 38 odstotno rast v primerjavi z letom prej. Skupaj so jih prodali 1,2 milijona. Kljub veliki rasti so še vedno bolje prodajani za "številko" večji športni terenci , t. i. C SUV razred. Največjo rast v prodaji SUV vozil, več kot 40-odstotno, beležijo na Portugalskem, v Španiji, na Hrvaškem, Danskem in v Grčiji.
Nissan je v Evropi najbolj uspešen na področju SUV vozil, saj je njegov tržni delež z 376.000 prodanimi vozili 11,8 odstoten. Sledijo mu sestrski Renault in Volkswagen.
Padec prodaje enoprostorcev
Med kompaktnimi vozili je golf zadržal pozicijo najbolje prodajanega avtomobila v Evropi. V Evropi pa se ohlaja prodaja enoprostorcev, saj je bilo v primerjavi z letom 2014, v letu 2015, registiranih za 1,8 odstotka manj enoprostorcev.
Kljub rastu prodaje enoprostorcev v Nemčiji in Španiji, pa je padec prinesla prodaja v Veliki Britaniji (-17 odstotkov), Italiji (-4,6 odstotka) in v Franciji (-1,7 odstotka).