A pri znamki za označevanje novinca z besedo karavan nočejo slišati. Pravijo, da gre za vse kaj drugega, saj da "v svojem bistvu predstavlja še ne videno zmes športnega avtomobila s petimi sedeži in velikimi prtljažnimi vrati".
Do B-stebrička je avto enak limuzini, medtem ko od tam dalje streha v jeziku "shooting brake" pade proti zaključku z velikimi steklenimi vrati. Shooting brake je od kupejevske limuzine daljši za 16 centimetrov in v dolžino meri 495,6 centimetra. Prtljažnik zajema – čeprav "ni karavan" – zajetnih 590 litrov. Njegova posebnost je še, da ima lesen pod.
Dva dizla, dva bencinarja
Prihaja v petih različnih opremskih paketih vključno z AMG z različnimi kombinacijami usnja, lesa in drugih materialov. Vstopni CLS250 CDI po poganjal 2,1-litrski dizel s 150 kW (204 KM), 3,0-litrski V6 v CLS350 CDI pa bo imel 195 kW (265 KM).
Bencinski CLS350 bo imel 225 kW (306 KM), najmočnejši CLS500 z V8 4,7-litrskim motorjem pa 300 kW (408 KM). Govori pa se že o AMG različici CLS 63 AMG z 386 kW (525 KM) moči. Seznam opreme za udobje in varnost gre v neskončnost.