Udobje, velikanska moč naprednega pogona, zmogljivo podvozje. V razredu poslovnih limuzin bi ob takšnem opisu avtomobila večina pomislila le na eno od velikih treh nemških znamk. A odslej potencialni kupci pri izbiri ne bi smeli prezreti lexusa GS.
Lexus GS četrte generacije deluje samozavestno in prav je tako. Medla podoba je preteklost, čeprav ostaja dovolj klasično prefinjen, da bo opazen tudi čez leta. Razvili so ga s pomočjo testnih voznikov vsega sveta, posebno pozornost pa so namenili Evropejcem in njihovim večjim meram.
Udobje je tudi sicer v ospredju, tehnični detajli skrbijo za še boljše počutje, zmogljivo podvozje je lahko tudi zelo športno. Posebna poslastica je hibridna različica 450h s 254 kW moči, ki žene avtomobil lahkotno in s porabo dizla. Pika na i sta največji multimedijski zaslon v serijskem avtomobilu na svetu in ekskluzivno ozvočenje Mark Levinson.
Več o novem GS in prvi vožnji z njim pa v ponedeljek.