Kako resno mislijo s tistim o novem avtomobilu, ponazarja podatek, da astro GTC s petvratno astro navzven družijo le trije skupni deli – strešna antena, kljuke vrat in ogledala. Prav tako naj nikakor ne bi šlo za nišni avtomobil – nameravajo še nadgraditi rezultat skoraj pol milijona izdelanih aster GTC prejšnje generacije, ki ji je znotraj družine pripadal 15-odstotni tržni delež. Z novo generacijo pa bolj odkrito kot kadarkoli napovedujejo naskok na vrh navkljub ugledni konkurenci, kot so VW scirocco, trovratni golf, renault megane, pa tudi BMW serije 1 oz. audi A3.
Videz ne pušča hladnega
Emocije, razburjenje, strast, to so izrazi v besednjaku, ko Nemci opisujejo videz novinke. Čeprav je sorodnosti z petvratnico veliko, pa so mere večje, silhueta pa nižja in seveda kupejevska. Luči so ožje in zato še bolj dinamične, za vse detajle si je potrebno vzeti veliko časa. Zelo dinamičen je bok s trojno linijo – strešno kupejevsko, hokejsko zašiljen Oplov podpis na prednjih vratih in kljuka okoli vrat, ki se nadaljuje proti zadku, kjer se skladno v luči preliva več linij hkrati. GTC-ju lastnih je šest od sedmih platišč, "najmanjša" se začnejo pri 17, končajo pa pri 20 palcih. Omeniti velja še možnost doplačila za panoramsko vetrobransko steklo, ki v enem kosu sega vse do B stebrička.
Znotraj je podobnosti med sestrama vsaj spredaj več, čeprav je GTC bogatejša za določene tipe materialov.
Rešitev prednje noge iz insignie OPC
Ker je podvozje GTC širše in daljše od običajne (sedaj 2695 mm medosne razdalje, celotna dolžina 4466, širina pa 1840, je v prtljažniku celo več prostora (skupaj 370 litrov) od "civilne" astre, tudi sicer tovarna trdi, da je s podrtimi sedeži GTC najradodarnejša v razredu. Če zadnji Wattov link način vpetja podvozja že poznamo in je pri GTC le še bolj prilagojen bolj športni vožnji, je novost pri GTC prednja "HiPerStrut" noga, povzeta iz insignie OPC. Gre sicer še vedno za McPherson tip, ki pa je izdatno dodelan, saj je gibljivi le spodnji del noge, zaradi česar je avtu zagotavljene več dinamičnosti v ovinkih. Flexfix podvozje stalno prilagaja trdoto blažilnikov, na voljo pa so tudi tri stopnje programov, ki prilagodijo trdoto in delovanje motorja.
Štirje motorji, en menjalnik
Na razpolago so štirje motorji. 1,4-litrski turbo bencinar ima na voljo 88 kW/120 KM ali1103 kW/140 KM moči, 1,6-litrski turbo bencinar 132 kW/180 KM. Dizel je za zdaj nekoliko dodelani dvolitrski CDTI s 121 kW/165 KM. Menjalnik je zgolj ročni šeststopenjski. Razen pri 1,6-litrskem motorju je na voljo tudi sistem stop&start. Cene najsiromašneje opremljene astre GTC za Slovenijo še niso znane, v Nemčiji bo ob že konkretni založenosti primerek stal nekaj čez 21.000 evrov. Groba primerjava sicer nakazuje, da bi se pri nas lahko cene za manj opremljeno GTC začele pri 17.500 evrov.
Čeprav smo jo lahko novinarji že otipali že v živo, bo marca uradno predstavljena še razgrajaška verzija OPC z 206 kW (280 KM). Njena prodaja bo stekla poleti 2012. GTC bo sicer na voljo v Sloveniji okoli božiča.