Serijski avto se ne razlikuje dosti od majske študije, s katero so pri znamki Volkswagen častili 40. obletnico imena GTI.
Najbolj vroč GTI do današnjih dni bo imel precej močnejšo izpeljanko dvolitrskega motorja, ki bo imel namesto 169 (230 KM) v performance package različici kar 195 kW (265 KM). S tem sedaj stopa vštric z meganom RS ali seatom leonom cupro. GTI clubsport pa je drugačen od njiju po funkciji overboost, ko za nekaj sekund omogoča še za 10 odstotkov višjo moč, to je kar 213 kW (290 KM) oziroma le še sedem kilovatov pod zmogljivostmi 4x4 ultra golfa R.
Z DSG menjalnikom pospešek do 100 km/h znaša 5,9 sekunde, z ročnim je postopek desetinko daljši. Hitrost je omejena na 250 km/h. GTI sportclub se hvali s povprečno porabo 6,7 litra na 100 kilometrov.
Še beseda o dizajnu. Na zunaj se jasno loči od običajnega GTI po spremenjenih povsem novem prednjem odbijaču, usmerjevalcih zraka in difuzorju, strešnem spojlerju posebnih platiščih ... Notranjost je nadgradnja GTI-jevske z nekaterimi posebnostmi, kot so spremenjen dizajn sedežev z rdečimi šivi, alkantara volanom, seveda ne manjka golf "žogica" na prestavni ročki.
dezurni@zurnal24.si