Čemu pripisujete tolikšen uspeh oddaje Top Gear katere soustvarjalec ste?
Jaz to pripisujem dejstvu, da smo voditelji (Clarkson, May in jaz) tako različni in da nas razlike med nami pripeljejo v toliko različnih komičnih situacij, ki so tudi gledljive dalj časa. To je glavni izziv oddaje, da je sveža tako dolgo, saj je na sporedu z nami tremi za "volanom" praktično nespremenjena že več kot desetletje. Predvsem pa mi nismo igralci, ampak smo dejansko taki kot se prikazujemo v oddaji.
Kaj to pomeni, da je captain slow res tako počasen in Clarkson tak "Clarkson"?
Ja, James (May) je res takšen kot ga vidite v oddaji, pri njem so avti res manj pomembni, bolj kot to je pomembno pitje čaja na nedeljsko popoldne in prebiranje revije o vrtnarjenju. Jeremy (Clarskon) je tudi v resničnem življenju najbolj glasen in največji med tremi, je pa tudi največji strahopetec (smeh).
Kako pa si razdelite delo, ko je govora o testiranju določenh avotmobilov. Tu namreč ni jasnega vzorca, kod testira športne in kdo recimo ekološke avtomobile?
Če je govora o primerjavi, kot je bil pred časom testiranje ferrari 458 italia, mercedesa SLS in porsche GT3 RS v ZDA, potem se glede na naše preference hitro odločimo kdo bo vozil kaj. James (May) je pristaš Ferrarijev, jaz Porschejev, torej je slika hitro jasna. No, včasih pa se malo zaplete... takrat preprosto pride do velikega prerekanja in včasih tudi kreganja.
Pa se avtomobilski proizvajalci velikokrat ne strinjajo s povedanim o njihovem modleu na oddaji? Ste vedno in za vsako ceno objektivni glede nekega modela ali znamke?
Če dovolite bi prvo odgovoril na drugi del vprašanja. Seveda. To je prednost, ki jo predstavlja delati za BBC in to je, da si lahko vedno odkrit glede katerekoli znamke ali modela, ne glede na to kakšen lobij stoji za njim. Če pogledate oddaje skozi leta smo bili kritični do vseh tudi do lastnih (angleških) znamk, ki so v zadnjih letih vb velikih škripcih. Ampak neodvisno novinarsko poročanje je tudi eno od bistev te oddaje. Glede znamk in njihovih pripomb pa teh ni toliko kot mogoče mislite. Vsi voditelji smo na tak ali drugačen način že delali v povezavi z avtoindustrijjo in zato vemo kako se stvarem streže in tudi kaj je v ozadju. Sam sem poleg oddaje o avtomobilizmu kratek čas dela tudi na drugi strani v stikih z javnostmi pri neki znamki, zato vem kakšnih prijemov (trikov) se poslužujejo.