Omejitev 20 kilometrov na uro bodo v začetku decembra najprej uvedli v okolici frankfurtske borze, potem pa jo bodo širili tudi na sosednje ulice v mestnem središču Frankfurta na Majni, je za nemško tiskovno agencijo DPA pojasnil šef mestnega prometnega oddelka Wolfgang Seifert iz stranke Zeleni.
Po načrtu bodo hitrost omejili predvsem na stranskih cestah, na glavnih cestah pa bo hitrost še naprej omejena na 50 kilometrov na uro, saj naj bi po njih potekal tranzitni promet. Seifert je povedal, da bi na ta način radi preprečili vožnjo od parkirne garaže do parkirne garaže ali preprosto razkazovanje z dobrim avtomobilom. Če bo na cestah manj avtomobilov, se bo kakovost bivanja izboljšala. Seifert je dodal, da namen ukrepa ni mesto brez avtomobilov, ampak mesto z malo avtomobili.
Ob ulicah tudi ne bo več parkirnih prostorov. Seifert pravi, da bo tisti, ki se bo v središče Frankfurta hotel pripeljati z avtomobilom, lahko to še naprej naredil, vendar bo moral parkirati v garažni hiši. Na ulicah bodo tako ostali le še parkirni prostori za invalide in taksije ter odlagalna mesta za dostavo. Parkiranje bo poleg tega plačljivo tudi v okoliških predelih mesta, kar naj bi bilo bolje za vse uporabnike cest. Trenutno imajo avtomobili v središču mesta v primerjavi z drugimi načini potovanja še vedno veliko prednost
Po načrtu naj bi robove cest pretvorili v kolesarske steze, kar so poskusno že naredili v eni od ulic. Poskus je sicer naletel na veliko kritik, vendar, pravi Seifert, ni gotovo, ali je kritikov res več kot zagovornikov projekta. Pravi, da bi to v prihodnjih letih morale pokazati ankete med uporabniki cest. Seifert dodaja, da je bilo tudi veliko pozitivnih odzivov.
Ukrepi umirjanja prometa in izganjanja avtomobilov so sicer namenjeni izboljševanju zraka, urejanju bolj privlačnih javnih prostorov in zagotavljanju enakosti med vsemi načini potovanja. Seifert je povedal, da ugotavljajo, da kljub temu, da so veliko cest že pretvorili v kolesarske steze, ni prišlo do povečanja prometnih zastojev.
Kako bodo pa kontrolirali kolesarje in ostale brez reg.tablic. Normalna hitrost kolesarja je 22km/h . Zato so si te osebe , ki so se to spomnili zaslužijo moj NIK !
Ne more se omejiti hitrost na manj , kot je najmanjša hitrost na tempomatu !! Te so 30 nekje pa 40km/h . 30km se ne da držati z gasom , zato vsaka čast ZOKONU BiH -a ki prepoveduje vsem v… ...prikaži več državi zmanjšati hitrost na manj kot 40km/h.
Predlagam, da je obvezno voziti rikverc!