Novinka je v veliki meri zgolj evolucija revolucionarne podobe predhodnice, med najbolj markantnimi rešitvami pa so sprednji del s širokim "nasmehom" ter zadnja svetila, ki hkrati služijo kot spojler.
Japonci so se odločili zunanjost popestriti tudi z obrobami blatnikov, medtem ko je dvigajoča se bočna linija zelo čista. Kombilimuzina bo na voljo s petimi in tremi vrati.
Notranjost ostaja "vesoljska" s tridimenzionalnimi merilniki in že znano umestitvijo pomožnih zaslonov. Prilagodljivost ostaja zaščitni znak civica, ravno dno prtljažnika in preprosto zlaganje sedežev zato nista presenečenje. Zasluga za prostoren prtljažnik gre tudi na račun vztrajanja pri torzijski zadnji obesi, pri kateri tovarna vztraja še naprej in trdi, da je še izboljšala razmerje med udobjem in zmogljivostmi.
Novost je prenovljeni 2,2-litrski dizelski motor DTEC, ki ima zdaj 110 kW moči in 350 Nm, obenem pa ob povprečni porabi 4,5 litra v ozračje izpusti le 110 g CO2 na kilometer. Na bencinski strani bosta 1,4- in 1,8-litrska bencinarja, kasneje naj bi prišel še manjši, 1,6-litrski dizel.
Prodaja devete generacije civica se bo v Evropi začela januarja, cene za zdaj niso znane. Izdelovali jo bodo v Veliki Britaniji.