Honda je predstavila evropsko različico svojega malega modela jazza, s katerim Japonci vztrajajo v razredu kompaktnih "ne-križanci" avtov. Ker pa so bistri, so hkrati ponudili še "križanca."
Na Japonskem in v ZDA je nova generacija z imenom fit, na katerem je vedno temeljil evropski model jazz že na prodaj. A Evropejcem so se tokrat pri Hondi odločili ponuditi nekaj drugačnega, saj se prejšnja generacija tostran oceana kar ni mogla prijeti. Čeprav je jazz veljal za izredno prostoren, uporaben in napreden avto, pa pri kupcih jazz s svojo "sestavljeno" obliko ni potegnil.
Zato je novi jazz precej bolj eleganten in oblikovno uravnotežen. Zunanjost in notranjost sta namensko dokaj minimalistično ukrojeni, a tisto, kar so pustili, deluje na fotografijah skladno. Volan ima le dve prečki, A-stebrički so zelo tanki.
Crosstar za ljubitelje križancev
Na razpolago bo tudi nekoliko bolj pustolovska različica z malce dvignjenim podvozjem, zaščitenimi pragovi, blatniki in odbijači ter strešnimi nosilci. Imenovala se bo jazz crosstar, z njo pa bo Honda ponudila robustnejšega konkurenta tistim, ki so jim všeč križanci.
Notranjost zagovarja izredno praktičnost in prostornost za takšen dolžinski razred, med drugim ohranja "magične" sedeže, ki se lahko zložijo v dno ali pa se sedeži druge klopi dvignejo, da nastane v drugi vrsti prostor za velike predmete, recimo kolo. Armaturna plošča je iz vodoodpornih materialov, voznik ima pred seboj sedempalčni, na sredini pa je še devetpalčni zaslon.
V Evropi bo jazz na razpolago izključno kot hibrid, pravijo prve informacije, ki pa še ne dajejo odgovora na to, kakšna bo sistemska moč. Verjetno bo vse znano na ženevskem avtosalonu, start prodaje v Evropi pa bo poleti.
dezurni@zurnal24.si