Brezskrbnost je eden glavnih vzrokov, da se ljudje odločajo za nakup novega in ne rabljenega vozila, saj je pri slednjem težko preveriti zgodovino, če le ni avtomobila vozil oče, brat ali dedek. V današnjih časih je zadnja stvar, ki bi si jo lahko privoščili, okvara avtomobila. Zato veliko šteje zaupanje do znamke.
Miren spanec zagotavlja le celovita tovarniška garancija. Pri Hyundaiju so že pred leti s petletno garancijo prvi začeli graditi most zaupanja strank do njihovih vozil. Danes je trojno petletno jamstvo del slehernega Hyundaijevega avtomobila pri nas, in nova, druga generacija modela i20, pri tem ni izjema.
Močni argumenti za samozavestno odločitev
Trojno petletno jamstvo vključuje petletno splošno garancijo na pogonski sklop in 12-letno garancijo proti prerjavenju, petletno asistenco na cesti, tako za pot po domačih cestah kot v tujini. Jamstvo vključuje še pet let preventivnih pregledov ključnih sklopov avtomobila, vključno z motorjem, menjalnikom, volanom, vzmetenjem in zavornim sistemom. Vse to pomeni pet let brezskrbne vožnje.
In to brez omejitve kilometrov, kar je izjema v današnji ponudbi avtomobilskih proizvajalcev. Pri Hyundaiju imajo za samozavestno potezo kar nekaj argumentov. Kupce modela i20 ne želijo prepričati le z enim najbolj drznih dizajnov ta hip, pač tudi kakovostjo materialov in izdelave, ki jo zagotavljajo na različne načine.
Testiranje na "zelenem peklu"
Hyundai z vsakim novim modelom poudarja, da so ga naredili po meri evropskega voznika. Zato morajo vozila zadostiti najstrožje norme kakovosti. Leta 2013 je Hyundai ob slavnem dirkališču Nürburgring v Nemčiji postavili testni center, v katerem preizkušajo kakovost in vzdržljivost svojih novih vozil. Investicija v zaupanje evropskih voznikov je stala 5,5 milijona evrov.
Testni center je podaljšek Hyundaijevega evropskega raziskovalnega in razvojnega centra v nemškem Rüsselsheimu in ključna pridobitev za ocenjevanje vozil in izboljšave njihove trajnosti in vzdržljivosti v najtežjih pogojih. Tudi novega i20. Na ta način lažje upravičijo petletno garancijo brez omejitve kilometrov.
i20 je moral, da je s strani inženirjev in vodstva Hyundaija dobil odobritev za proizvodnjo, prestati najtežji vztrajnostni in vzdržljivostni tovarniški preizkus, ki temelji na preverjanju ključnih parametrov predstavnika avtomobilskega B-razreda, od krmiljenja in vzmetenja do pogonskega sklopa. Pospešeni preizkus, ki traja do šest tednov, simulira celotni življenjski cikel vozila. Preizkus zajema 110 krogov na slavnem dirkališču, kjer je en testni kilometer enak 18 prevoženim kilometrom na cesti.
Od +40 do – 24 stopinj Celzija
V vozilu se je vsak dan, 24 ur na dan, izmenjevalo šest voznikov, ki so na 20,8 kilometra dolgi stezi, poimenovani "zeleni pekel", i20 potiskali do skrajnih meja. 10 odstotkov testnih kilometrov z i20 je bilo narejenih v dežju, 90 odstotkov časa je bilo vozilo pod visokimi obremenitvami ...
Testiranja so bila opravljena tudi drugod, na najrazličnejših tipih cest, v vremenskih razmerah, kjer so temperature nihale od +40 do -35 stopinj Celzija, in raznovrstnih voziščih, tudi na cestah, ki bi pripeljale skoraj do vrha Triglava. Pri novem i20 so na ta način inženirju kar najbolje prilagodili vozilo potrebam evropskih cest in voznikov ne glede na to, ali živijo v vroči Španiji ali mrzli Skandinaviji ali pa v hribovitih in goratih predelih Evrope, kot je Slovenija.
Hyundai i20 je na voljo že za 10.770 evrov oziroma za 109 evrov na mesec. Preverite ponudbo TUKAJ.