Karavanski i30 oziroma "tourer" ima isto medosno razdaljo kot kombilimuzina (ki jo v Sloveniji še čakamo), a ima zato kar 24,5 centimetrov daljši zadnji previs in ga je skupaj v dolžino za 458,5 centimetrov.
Plod vsega je kar 602 litra velik prtljažnik, ki s podiranjem zadnjih naslonjal naraste na 1.650 litrov. Predvsem prvi podatek je impresiven, saj večjo količino zraku v prtljažniku premore le nekaj konkurenčnih modelov - golf, octavia in civic. Za primerjavo, zdajšnja generacija i30 tourerja je imela 528 litrov osnovnega prtljažnika, ob podiranju sedežev pa 1.642 litrov.
I30 wagon bo imel pod motornim pokrovom dva bencinska motorja in enega dizla. Trivaljni turbo bencinar iz enega litra prostornine zmore 88 kW (120 KM), 1,4-litrski turbo becinar pa 103 kW (140 KM). 1,6-litrski dizel ima 81 kW (110 KM).
Karavan se od kombilimuzine spredaj praktično ne razlikuje, medtem ko zadaj streha in zadnja stekla ustvarjajo zanimivo padajočo podobo. Zadnji del daje poudarek na vodoravnosti. Avto ima lahko polne LED luči in vse druge tehnikalije, ki jih je predstavila že kombilimuzina.
Podvozje so mu umerili v nemškem centru Hyundaija v Rüsselsheimu, v ta namen so ga zapeljali celo na progo v Nürburgringu. Izdelovali ga bodo v češki tovarni v Nošovicah. Fotografij notranjosti prtljažnika še niso pokazali, to lahko pričakujemo na marčevskem salonu v Ženevi.
dezurni@zurnal24.si