Ix20 je bil zasnovan v Hyundaijevem evropskem oblikovalskem centru v nemškem Rüsselsheimu. Dinamični novinec nadaljuje s fluidnim dizajnom, njegove mere pa so nadpovprečne za ta segment vozil.
Medosna razdalja meri 2615 milimetrov, kar je primerljivo z vozili iz C-segmenta, prostora pa je tako za glavo, kot noge in roke dovolj tako na prvih sedežih kot na zadnji klopi, ki je pomična, da se je pogrezniti, potniki pa lahko spreminjajo tudi naklon klopi. Prtljažnik meri od zelo konkretnih 440 do 1486 litrov.
Veliko opreme, a ESP šele stopnico višje
Kupcem bo na voljo pet opremskih paketov. Že v osnovni paket classic so vključeni sistemi ABS, EBD in HBA, šest zračnih blazin in zaves, ročna klimatska naprava, ni pa denimo še sistema ESP.
Pri bogatejših paketih si je mogoče pri ix20 omisliti tudi bonbončke, kot so panoramska sončna streha, luči za osvetljevanje ovinkov, pametni ključ in zagon motorja na gumb, zaslon za vzvratno vožnjo v povezavi z navigacijo, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ...
Štirje motorji, trije menjalniki, eko sistem
Motorne različice so štiri (dve bencinski in dve dizelski) ter trije menjalniki. Ob ročnih pet- in šeststopenjskem je na voljo tudi štiristopenjski avtomatski menjalnik. Vstopni bencinski model je 1,4-litrski CVVT (66,2 kW/90 KM), ki v kombinaciji z najnižjo stopnjo opreme stane 12.490 evrov. Cena za dizla se začne pri 14.990 evrih, kolikor stane 1,4-litrski CRDi agregat (57 kW/78 KM) in drugo stopnjo opreme liffe.
Za doplačilo 450 evrov je za vse motorje z ročnim menjalnikom na voljo tudi ekološka izvedenka Blue Drive, ki poleg sistema Stop/Start (ISG) vsebuje še indikator optimalnega prestavljanja, pnevmatike z nizkokotalnim uporom in elektronsko nadzirano delovanje alternatorja.
Trikrat pet jamstva
Hyundai je svojemu novemu modelu namenil "trojno petletno jamstvo", ki zajema petletno splošno jamstvo, pet let asistence na cesti in pet let brezplačnih preventivnih pregledov. Uvoznik načrtuje, da bo letos prodal med 400 in 500 modelov hyundaija ix20.