Kateri avtomobili so torej zanesljivi in kateri ne? Različne statistike na to vprašanje odgovarjajo različno, različne pa so tudi metode, s katerimi ugotavljajo zanesljivost avtomobilov. Znana spletna stran Consumer Reports se denimo zanaša na izkušnje lastnikov avtomobilov, nemški TÜV Report pa izhaja iz podatkov o tehničnih pregledih. Obe imata tudi slabosti. Concumer Reports se denimo zanaša na subjektivna opažanja lastnikov, TÜV Report pa je omejen zgolj na komponente, ki jih obvezno preverijo med tehničnim pregledom.
130.000 primerov
Britanska zavarovalnica Warranty Wise se zanaša na podatke iz škodnih primerov v okviru podaljšanega jamstva, ki ga ponuja za primere nepričakovanih odpovedi avtomobilov. Pri zavarovalnici zato natančno vedo, katere avtomobile so zavarovali in kaj je pri njih šlo po zlu potem, ko se je izteklo proizvajalčevo uradno jamstvo. Razlog za to je preprost: zavarovalnica mora namreč plačati odkrivanje in odpravo napak.
Na prvih mestih njihove lestvice Reliability Index se tako znajdejo avtomobili, ki so se v zadnjem desetletju izkazali za pravo nočno moro serviserjev, razvrstitev posameznih avtomobilov pa je rezultat zapletene formule, ki upošteva število popravil, stroške popravil in čas, ki je bil potreben za popravilo. Trenutna statistika zavarovalnice sloni na analizah 131.000 razrešenih primerov od leta 2010 naprej.
Kaj poroča statistika?
Verjetno ni presenetljivo, da se na prvih mestih med problematičnimi modeli znajdejo predvsem zmogljivi športni avtomobili s kompleksnimi tehnologijami, šasijami in infozabavnimi sistemi. Vendar pa med njimi najdemo malo japonskih modelov, saj se za problematične pretežno kažejo nemški in britanski avtomobili. S povprečno ceno popravila 2.570 evrov se je za najdražjega izkazal bentley continental GT, pri zavarovalnici pa so dodali, da je najdražje popravilo stalo celo več kot 11.000 evrov.
Continentalu GT sledi cela plejada razkošnih modelov. Med takšnimi, ki lastnikom radi povzročijo nepričakovane visoke stroške, so se namreč znašli audija A7 in Q7, BMW-ji M4, X5 in X6 in land roverja range rover in range rover sport, prav tako pa tudi jaguar XJ in porsche cayenne. Morda to niti ni tako presenetljivo kot je presenetljivo dejstvo, da se je med najbolj problematičnimi avtomobili znašla tudi mazda CX-5, ki kaže, da niti proizvajalci z ugledom najmanj problematičnih niso imuni na ta pojav. Razlog je motor.
Drage poceni napake
Vendar pa nočne more zaradi stroška popravil ne povzročijo nujno le dragi avtomobili z dragimi okvarami. Če z določenim avtomobilom zaradi različnih okvar velikokrat obiščete servisne delavnice, lahko pri njih sčasoma pustite podobno visoke vsote denarja. Primera takšnih avtomobilov sta denimo priljubljeni enoprostorec ford galaxy ali pa športni terenec chevrolet captiva.
Dobrodošli v najboljšem erotičnem klubu --- www.xxhook.com
Najbolj so kvarljivi tisti, ki ji kupci kupijo z do 100.000 po relativno visoki ceni kao "malo rabljene", imajo jih pa prevoženih 200.000km in več...kupljeni in uporabljeni tudi v tem smislu, da praktično spustijo dušo...in potem naslednji lastnik dobi vozilo… ...prikaži več ki je praktično izmučeno, prodano za ekstra malo voženo očuvano ceno...torej, nategi
Z nakupom takih vozil nas proizvajalci vežejo nase. Časi menjve olja in filtrov so minili, zaj so tu senzorji, računalniki, čipi ipd.