Ob pandemiji želijo avtomobilski proizvajalci znova zagnati prodajo in jo postopoma dvigniti na raven pred zdravstveno krizo. Nekateri kupce privabljajo s popusti, kot na primer ameriška Tesla, ali z ugodnim financiranjem, kar v ZDA uspešno počneta Ford in GM. Honda v nekaterih državah igra na drugačne note.
Uvedli so izjemno dolgo garancijo na motorje. Do 10 let. Vendar to za zdaj velja le za Francijo, Andoro in Monako. In še to le za fizične kupce in ne za podjetja. In kar je zelo zanimivo, pogoj ni nakup nove honde.
Garancijo bodo lahko uveljavljali tudi lastniki vozil, ki niso starejša od 10 let. Ni pomembno niti to, ali gre za dizelsko ali bencinsko vozilo, oziroma za elektrificirani avtomobil. Pogoj je le, da je bilo vozilo ves čas servisirano v pooblaščenih servisih znamke in ni bilo spremenjeno, na primer za športne namene. Garancija zajema vse dele motorja, ki pridejo v stik z mazivom, pa tudi stroške dela. Za elektromotorje garancija zajema motor in generator. Garancija je prenosljiva, kar pomeni, da je vezana na vozilo, ne na lastnika. Tako sprememba lastnika ni ovira.
Honda tovrstnih rešitev ne uporablja prvič. Podobno potezo za povečanje zaupanja v blagovno znamko je konec lanskega leta povlekla v Indiji, kjer je uvedla poseben desetletni program podaljšane garancije. Tudi v tem primeru so lahko garancijo uveljavljali lastniki starejših avtomobilov starih do deset let, vendar z omejitvijo do 120.000 prevoženih kilometrov. Razlika je bila v tem, da so morale stranke v Indiji za ta program doplačati, v Franciji pa je 10-letna garancija motorja brezplačna.
A v Sloveniji se pa ne upa?