Da lahko avto pelje po cesti, potrebuje registracijo. Pogoj zanjo je plačano nadomestilo za uporabo cest, plačati je treba tudi vsaj osnovno zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Za vožnjo po avtocesti je treba kupiti vinjeto. Večina slovenskih uporabnikov avtocestnega omrežja si je že do konca januarja nabavila najdražjo, letno vinjeto, ki pa je v teh dneh zaradi nezmožnosti prehajanja občinskih meja neuporabna.
Ogromno vozil je zadnjih pet tednov tudi parkiranih ali pa so v uporabi zelo malo časa kljub fiksnim stroškom. Tako vozniki niti nimajo veliko od novic, da so se cene goriva na črpalkah spustile na raven, ki je nismo vajeni že vrsto let. Povrh številni zaposleni v času pandemije, ko se ne vozijo v službo, ne dobijo nadomestila za prevoz.
Povprečni letni stroški za vzdrževanja avta glede na prevožene kilometre se torej v zadnjih tednih pri marsikateremu lastniku zvišujejo. Velja izračun, da lastniki vozil prek raznih dajatev v državni proračun prispevajo kar milijardo evrov na leto. Zato se po raznih forumih marsikdo sprašuje, ali bo to vlada upoštevala pri zmanjšanju dajatev, s katerimi vozniki polnijo proračun.
MZI potrdil: "Razmišljamo o alternativah"
Vprašanje o morebitnih spremembah pri dajatvah smo naslovili na ministrstvo za infrastrukturo. Tam so odgovorili takole: "Na Ministrstvu za infrastrukturo se zavedamo omenjenih vprašanj in pomislekov ter razmišljamo o številnih alternativah, vendar je v tem trenutku še preuranjeno za kakršnekoli konkretne odgovore."
Na Darsu so medtem pojasnili, da v trenutni zakonodaji nimajo možnosti, po kateri bi lahko vračali del kupnine za neizkoriščene vinjete.
če nimaš za vinjeto, ki te stane 9 eur na mesec, potem tudi nimaš za avto.
Lahko bi naslednje leto bila vinjeta ustrezno cenejša s predložitvijo računa od letošnje vinjete.
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite –– Bredhot.Com