Pri Seatu pravijo, da bodo z njihovim pristopom s pomočjo tehnologije za sledenje voznikovim očem lahko razvili tehnike za bolj intuitivno in varno vožnjo avtomobila.
Pri razvoju uporabljajo posebna očala, ki premikanju voznikovih oči sledijo s pomočjo tipal za zaznavanje infrardeče svetlobe. Na osnovi njihovih zaznav ustvarijo visoko ločljivostne posnetke, s pomočjo katerih posebni algoritem natančno določi, kam voznik gleda in čemu se med vožnjo najbolj posveča.
Ker je seveda najbolj pomembno, da se voznik med vožnjo osredotoča predvsem na cesto pred seboj, si inženirji prizadevajo da bi mu s pomočjo takšne tehnologije oblikovali delovno okolje, v katerem bodo lahko vozniki zgolj s trenutnim umikom pogleda s ceste varno našli in uporabili elemente na armaturni plošči, osrednji konzoli in volanskem obroču.
Algoritmi namesto opažanj
Vodja Seatovega oddelka Smart Qualitiy, Ruben Martinez pravi , da morajo zagotoviti, da bo voznik za interakcijo z zaslonom potreboval kar najmanj časa, zato morajo biti uporabniški vmesniki urejeni tako, da je vse, kar bi voznik lahko med vožnjo potreboval, na tistem mestu, kjer to tudi intuitivno pričakuje. In s pomočjo posebnih očal lahko tudi dejansko natančno določijo, kjer voznik denimo pričakuje podatek o napolnjenosti baterije ali posode za gorivo ali pa kam denimo z roko seže, če bi rad upravljal določeno napravo.
Oddelek je za poskuse zbral uporabnike z različnimi osebnostnimi profili, ki so jih posedli za volane svojih avtomobilov in jim naročili, naj denimo nastavijo temperaturo, poiščejo postajo na avtoradio in podobno. Potem so analizirali, kam so najprej usmerili svoj pogled in koliko časa so potrebovali za nastavitev.
Martinez dodaja, da so pred tem podobne teste izvajali tako, da so uporabnike vprašali po njihovih občutkih, vendar se je izkazalo, da so jih možgani pogosto zavedli in tako pridobljeni podatki niso bili pravilni. Zdaj delo namesto njih opravijo tipala in kompleksni algoritmi, ki inženirjem omogočijo bolj natančno študijo vzorcev obnašanja voznikov in zagotovijo, da bodo vozniki v prihodnje več gledali na cesto in manj na zaslone.