Med znamkami in modeli obstajajo občutne razlike glede tega, kako hitro se ogreje notranjost avta in odtalijo stekla. Na to vplivajo številni dejavniki, od hitrosti ogrevanja zraka (dizel ali bencin), velikosti notranjega prostora, do kvalitete ogrevalno-ventilacijskega sistema.
Da bi bili potrošniki vsaj približno zaščiteni (oziroma ogreti), mora nov model pri pridobivanju tipske odobritve opraviti tudi stresni test odmrzovanja stekel. Kot pišejo na spletni strani Škode, predpisi določajo, da morajo prototip avta postaviti v komoro s temperaturo -20 stopinj Celzija, po vestrobranskem steklu poškropiti določeno količino vode in počakati, da nastane konkretna plast ledu.
Simulacijo ekstremnih jutranjih razmer nadaljujejo tako, da avto vžgejo in ga pustijo teči v prostem teku pri delujočem ogrevanju. Avto test opravi, če se po 40 minutah in temperaturi okolice -20 stopinj samodejno očisti vsaj 80 odstotkov vetrobranskega stekla. Seveda številni današnji avti test opravijo veliko hitreje, saj je notranje klimatsko udobje postalo zelo pomemben del zadovoljstva strank.