Poročilo sloni na tehničnih pregledih več kot 10,2 milijona vozil, v splošni razvrstitvi pa je 221 modelov, torej lahko govorimo, da poročilo obsega praktično vse avtomobilske modele, ki so v Evropi naprodaj.
Kljub porastu navdušenja nad športnimi terenci in križanci so v Evropi med najbolj priljubljenimi vrstami avtomobilov še vedno klasični predstavniki spodnjega srednjega razreda. Med drugim imajo prednost tudi zaradi razmeroma ugodnih cen. Kateri so se torej izkazali za najbolj in kateri za najmanj zanesljive?
Najbolj zanesljiva peterica
Električna različica Volkswagnove uspešnice se je izkazala za najbolj zanesljivi kompaktni avtomobil med dve do tri leta starimi avtomobili. Tudi različice z motorji z notranjim zgorevanjem se niso izkazale precej slabše, saj se redno uvrščajo med deseterico najbolj zanesljivih modelov. Z zanesljivostjo izstopata predvsem enoprostorska golfa sportsvan in plus.
Mercedes-Benzovi modeli se redno uvrščajo v vrh lestvice, kar velja tudi za najmanjši razred A v kombilimuzinski in limuzinski izvedbi. Visoko se uvršča tudi enoprostorski mercedes-benz razred B, ki si z razredom A deli večino tehnike.
Bavarska znamka se v zadnjih letih glede zanesljivosti svojih avtomobilov žalostno uvršča v spodnji del lestvice, kar velja predvsem za serijo 5 in velika športna terenca X5 in X6. Vendar pa to ne velja za BMW serije 1, ki je v poročilu TÜV med najbolj zanesljivimi modeli.
Ko gre za mlajše japonske predstavnike spodnjega srednjega razreda, je najboljša mazda 3. Med starejšimi predstavniki pa po kakovosti izstopata tehnično sorodni, a manjši mazdi 2 in CX-3.
Med najboljšo peterico se je uvrstil tudi tretji član nemške premijske trojke spodnjega srednjega razreda. Audi A3 s svojo uvrstitvijo potrjuje kakovost znamke, ki se visoko uvršča tudi v drugih kategorijah.
Najmanj zanesljiva peterica
Francoski avtomobili v preteklosti niso sloveli za zanesljiva vozila in to očitno velja tudi za peugeot 308, ki se je v kategoriji kompaktnih uvrstil med avtomobile z največ napakami celo med najmlajšimi.
Med najbolj pomanjkljivimi predstavniki spodnjega srednjega razreda je tudi renault megane. Žal se je med najslabše avtomobile uvrstil tudi v drugih starostnih kategorijah.
Znamka ameriškega porekla ima tudi predstavnika med najnižje uvrščenimi predstavniki v TÜV pregledu. Avtomobil, ki je bil med največjimi evropskimi prodajnimi uspešnicami, se žal počasi poslavlja brez naslednika.
Slaba uvrstitev češkega predstavnika kompaktnih kombilimuzin je med dve do tri leta starimi avtomobili precejšnje presenečenje. Morda gre za nesrečno izjemo v znamki, ki se z ostalimi modeli uvršča precej više.
Romunska limuzina je na meji med segmentoma B in C, vendar pogosto opravlja vlogo družinskega avtomobila, kakršno imajo pogosto predstavniki segmenta C. Slovi po veliki pojavnosti napak, v preteklih generacijah pa tudi po podstandardni kakovosti, kar potrjujejo tudi izsledki organizacije TÜV.
VW nateguni na 1. mestu, ja pa kaj še! Dobro so plačali to PR poročilo. Bodo privarčevali na kupcih.
A bejž no, rad bi prebral kaj jih je postavilo na vodilna in kaj na najslabša mesta? Strokovna obrazložitev?