Test. BMW C 600 je brez dvoma najbolj športen in hkrati udoben velik skuter trenutno na trgu.
Ima strašanski navor, s precejšnjo težo okrog 250 kilogramov z gorivom za skuter pa je lahko vodljiv in okreten. Primeren je tako za začetnike kot za malce zahtevnejše motoriste, kajti vožnja z njim se približa izkušnji vožnje z klasičnim motorjem.
Slaba stran: zavore
Pod sedežem je dovolj prostora za dve čeladi, za manjše stvari pa so na voljo še sprednji predali pod krmilom. Testni model z ogrevanim sedežem in ročicami ponuja precej udobja tudi za daljšo vožnjo. Sedež je udoben, zaščita pred vetrom in dežjem je prav tako primerna, žal pa je sprednje steklo pri tako dragem motorju še vedno treba ročno nastaviti v želeni položaj.
Podatki o motorju: (BMW C 600)
Motor: 647cm3
Moč: 59 KM, 43 kW pri 7.500 vrt.
Navor: 66 Nm pri 6.000 vrtljajajih
Poraba na testu: 5,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 102 g CO2/km
Zmogljivosti: 175 km/h, 7,1 sekunde do 100 km/h
Cena: 10.850 evrov (osnova)
Plusi: Udobje, navor in odzivnost. Oprema in možnosti nastavitev.
Minusi: Zavorni sistem, cena.