Nova britanska mačka je še enkrat več vse prej kot pohlevna. Tako v dizajnu kot v tehniki se močno navezuje na številko manjšega XE. Zaradi lahke gradnje je kar 190 kilogramov lažji od predhodnika, od katerega je tudi celo nekoliko krajši, a ima podaljšano medosno razdaljo, zaradi česar je potniška kabina večja. "Ima največ prostora za noge v tem razredu - tega doslej od Jaguarja še niste slišali," je za Auto Express pojasnil Ian Callum, šef znamkinega dizajna. Opozoril je tudi na velik poudarek na aerodinamiki in pravilnim proporcem pri snovanju avtomobila, ki dajejo vtis sicer "agresivne, a ne vulgarne" limuzine. Že takoj na začetku so predstavili tudi špotrnejšo različico S, ki ima večje vstopnike zraka in še druge detajle, ki pričajo o njenem poslanstvu.
Znotraj želi XF biti še enkrat več ambasador britanskega pogleda na luksuz, zaradi česar se v marsičem razlikuje od nemških konkurentov. Med drugim je upravljanje z menjalnikom znova poverjeno okroglemu gumbu, ki se dvigne iz konzole pred zagonom avtomobila, veliko spremembo pa v primerjavi s predhodnikom pomeni tudi (opcijski) 12,3-palčni na dotik občutljivi zaslon z zelo zmogljivo strojno opremo v ozadju.
Poleg raznovrstnim detajlom in izbranim materialom so Britanci poudarek dali tudi na zvočnem udobju, tako glede zatesnitve pred zunanjimi šumi kot zmogljivimi audio napravami. Prvič pri Jaguarju ima XF tudi polne LED žaromete.
Izpuh malega avtomobilčka
XF druge generacije bo na cesti še bolj agilen, obljubljajo pri znamki in navajajo podatek o skoraj za tretjino boljši vzvojni trdnosti in prednjem vzmetenju tipa "double wishbone". Blažilniki se sicer stalno prilagajajo razmeram na cesti, po želji je za vse motorne različice na voljo 4x4 pogon. Motorji so znani že iz še povsem svežega modela XE. Dvolitrska dizla prihajata z močjo 120 kW (163 KM) in 132 kW (180 KM), slednji v zrak izpusti komaj 104 grame CO2 na kilometer, kar je najmanj v razredu ne-hibridnih pogonov. Za razgrajanje pa bosta poskrbela trilitrski dizel z 220 kW (300 KM) in kar 700 Nm navora ter trilitrski V6 bencinar z 275 kW (375 KM).
Karavanska različica še ni uradno potrjena, medtem ko bo limuzina strankam, ki bodo britanskemu avtomobilu dali prednost pred denimo BMW serijo 5 ali mercedes-benzom E, na voljo jeseni.
dezurni@zurnal24.si