Vse več avtomobilov je klasični ključ že zamenjalo za tipko, s katerim je poenostavljen vžig in izklop motorja pri avtu.
Če bi med vožnjo obrnili klasični ključ, bi bile posledice jasne, ampak kaj se zgodi, če bi med vožnjo namerno ali pomotoma pritisnili tipko?
Praviloma nič. Moderni avti imajo elektroniko zaradi varnosti namreč prilagojeno tako, da se na enkratni pritisk gumba ne odzovejo. Odvisno od proizvajalca oziroma dobavitelja enote je potrebno na gumb pritisniti večkrat zaporedoma ali pa ga držati več sekund, da bo motor dejansko ugasnil.
Res pa je, da so imele prve generacije avtomobilov s vžigom na gumb lahko še klasično vezavo brez varnostnih elementov, zato je pri takšnih avtih med vožnjo že kratek pritisk na gumb zadostoval za izklop motorja. A so proizvajalci še posebej po aferi s Toyotinimi avtomobili izpred osmih let, ki so doživljali nenadzorovana pospeševanja, pričeli v avte vgrajevati številne varovalke za preprečevanje nezaželenih scenarijev.